My look!

Jaaaa, det her bliver nok et af de sidste Amsterdam-relaterede indlæg .. Jeg faldt bare over disse billeder, da jeg blev tagget på dem på Facebook, og så syntes jeg egentligt at de var meget gode .. Som i nok kan se var det altså lige så koldt dernede, som der er her i København ..

Photos: Charlotte Rahbaek

Heldigvis var der sol de fleste af dagene, så mine Wayfarer’s er ikke helt røget på hylden endnu  . Næh jeg regner sgu med at jeg giver dem comeback i løbet af foråret ..

Just got tagged on these pics on Facebook, and I really like them .. As you can see i haven’t stopped using my Wayfarers, and i don’t plan on it either!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

