Amsterdam in pics!

Jeg kom jo hjem i går fra Amsterdam og med mig havde jeg en ordentlig røvfuld billeder . Der var en masse fjollede billeder af mine klassekammerater (de er allesammen skønne vel og mærke) men der var også en masse flotte billeder af byen jeg tænkte jeg ville dele med jer . Desværre (som jeg også sagde i går) havde jeg ikke den store tid til at shoppe, og derfor må jeg også indrømme jeg desværre ikke nåede at shoppe alt for meget, men jeg kan dog rekomendere at tjekke området til venstre for Leidsestraat ud, hvis du vel og mærket kommer fra Leidseplein, og det er i sær området mellem Prinsengracht og Herengracht, hvor der ligger et utal af små forretninger med alt fra ost til vintage-tøj der er værd at rode lidt rundt i.

Som sagt, en masse stemningsbilleder, som jeg syntes efterlader en god del af Amsterdams ånd!

I came home from Amsterdam yesterday and just wanted to photobomb you with a lot of my favourite pics of Amsterdam!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Amsterdam in pics!

  1. Helene Vang

    Billederne viser virkelig byen fra sin bedste side. Hvor er de flotte!

  2. Vidunderlige billeder, sikke nogle farver!

  3. Velkommen hjem! Det ser så skønt ud :)

  4. sikke nogle fine billeder Mikkel. Det ser mega hyggeligt ud..

Skriv et svar

