i am home!

.. og disse to ting har jeg desværre ikke med hjem fra Amsterdam, ligemeget hvor meget jeg gerne ville have det . For hold da op der var mange dejlige forretninger og sager dernede som jeg gerne ville pakke ned i min kuffert, men meget blev det altså ikke til, og disse to er desværre lidt uden for mit budget ligemeget hvad ..

Guiseppe Zanotti Heels – ca. 8500 kr & Givenchy Blazer – Unknown

Jeg kom dog hjem med lidt til mig selv . Nemlig en lille bodychain til 7 euro . I know, det er ikke det store, men jeg havde hverken tid eller overskud til at shoppe i en uendelighed efter et par lange lange dage med dødsdruk, harty, og en MASSE museumsbesøg ..

Jeg photobomber jer ok i morgen, nu er der dødhed og afslapning . (GUD hvor er det bare dejligt at skrive til jer igen! I missed it!)

Juuuust returned from Amsterdam and i am totally tired after like 3 days of hardcore partying, walking around, and going to museums, another thing was the 15 hour train right to and from Amsterdam .. Wasn’t really my favourite part of the trip .  I, however, got to go shopping (shopping is a lot said, i used like 7 euro’s) and i found a some nice stores selling Zanotti and Givenchy, now this was a first for me to see any of these brand IRL, so i was all blown away by the beauty of these two suckers . Please take me back, and give me a huge bankaccount?

Well, i’m off to dinner . Itøs sooooo nice to be back with you guys!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “i am home!

  1. Og det er først nu da du er hjemme igen jeg indser hvorfor der har været så stille i blogworld den sidste uge.. Godt at have dig tilbage :)

  2. Emelie

    and we have missed you! Loooove the shoes!

Skriv et svar

