Stripey!

Da jeg i sidste uge købte fjerbassen kom jeg også til at købe den her stribede basis-tee . Normalt gør jeg mig ikke så meget i stribede tee’s men efter jeg har set nogle striber rundt omkring i blogland kunne jeg ikke rigtigt holde mig tilbage . Striberne er blå, og så vidt jeg ved er tee’n en del af H&M’s The Blues Kampagne!

H&M Tee – 80 kr

Hmm, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg syntes den fungere . På den ene side er den lidt happy sailor, men på den anden side, ligner jeg bare en helt almindelig skoledreng . Hvad syntes i?

When i shopped that featherthing last week i also picked up this basic striped tee . I think it’s a part of the The Blues campaign H&M is running right now, but i really don’t know if it’s me . I like it, but i don’t like it . What do you think?

9 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

9 responses to “Stripey!

  1. Fie

    Synes nu egentlig den ser ganske fin ud til dig, så det skal du bestemt ikke overveje så meget. Klap og klask herfra! :)

  2. Sofie

    Jeg synes den ser helt fantastisk ud på dig! :)

  3. Den ser virkelig bare rar og afslappet ud, den klæder dig virkelig godt (:
    – det kan jo ikke alt sammen være et mesterværk i sig selv

  4. Hej
    fed t-shirt og fedt billede:-)
    Hoa Chung

  5. Jeg synes den er fed. Hvis du vil af med den siger du bare til :) Den kunne være rigtig fed til et par rå shorts i denim, hat og solbriller..

  6. Kb

    I think it’s cute!

  7. Den sidder perfekt!

  8. KOM HJEM SÅ DU KAN BLOGGE IGEN :)
    og se mig, selvfølgelig.

    kys C

  9. elm

    Synes den er fiin på dig. Er ret vild med alle striberne

Skriv et svar

