See you later!

Hej allesammen! Nu er jeg så småt på vej til Amsterdam, men jeg ville da lige sige farvel til jer! Peace-håndtegnet må i altså meget undskylde for, men det er lidt svært at være opfindsom med 20 kilo tøj over skulderen .. Jeg har lavet et post der udkommer i morgen, og så må jeg se om jeg kan finde mig noget Internet dernede så i kan opleve lidt af Amsterdam med mig . Men vigtigst af alt, kan i have det godt imens jeg er afsted? I må i hvert fald godt passe på Kbh og Mandslingen for mig!

Nooooow i’m og to Amsterdam and i just wanted to say see you later . I’ve prepared a little post for you guys for tommorrow, and other than that, I’ll have to find som WiFi so you can experience a little of Amsterdam . Most of all i want you guys to take care while i’m away!

6 kommentarer

Filed under Mikkel

6 responses to “See you later!

  1. Sara

    Hav en rigtig god tur! ;-)

  2. cool, have fun.
    i will be in europe in march and then april.

  3. Jeg ser du ikke helt har opgivet dine elskede Wayfarer? Det er et dejligt syn at de stadig sidder på dit ansigt!

  4. Hvor er du fin, Mikkel.
    God tur :)

  5. ano numorous

    overvej stavekontrol eller korrektur på dine indlæg/dit ‘blad’…

  6. Hav en skøn tur! :)

Skriv et svar

