Gabriella Gonzalez AW10

Jeg rejser til Amsterdam idag på studietur med min dejlige klasse, og derfor bliver indlæggene nok lidt uregelmæssige i løbet af den næste uge . Det håber jeg dog i kan forstå! Jeg regner med at tage min computer med, sådan så jeg kan få lidt bloggin’ fra hånde hvis jeg falder over noget internet, ellers har jeg den kære iPhone som også skulle kunne fungere imens jeg er væk .

Jeg ville bare lige vise jer denne accesoriekollektion fra den britiske designer Gabriella Gonzalez, der designer overdrevede og surrealistiske accesories . Kollektionen er en blanding af træ, metal og kæmpe høje platformsko, enhver fashionista værdig, og samtidigt er det hele så gennemført lækkert at jeg ikke kan lade være med at forelske mig i det!

Den blev måske lidt picture-heavy denne her post, men jeg syntes virkelig at tingene Gabriella Gonzalez laver er fede, og samtidigt er billederne rigtigt inspirerende . Du kan tjekke alt hendes tidligere arbejde ud HER, og så kan du jo samtidigt glæde dig ved at du nyder syntes af en ægte Central Saint Martin-students arbejde!

Today, I’m going to Amsterdam and therefore the posts on the blog will be a little irregular, but i am bringing my PC so I hope to find some internet so that i can get in touch with you guys . I’ve just come across the London-based accesories-designer Gabrielle Gonzalez, who makes crazy and beautiful pieces .. I especially love the shoes she’s making . This post is maybe a little pictureheavy, but i really find these pics very interesting .

You can see Gabriella Gonzalez’ previous work on her website HERE!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Gabriella Gonzalez AW10

  1. Hvor ser det fedt ud – og god studietur! (:

  2. oooh i like the bondage-style harness piece. the jewellery, not so much :-s

  3. Wow! These pictures are amazing!

    StudioSwag.blogspot.com

Skriv et svar

