Fur!

I dag har der været lidt stille på bloggen, og det erfordi jeg holder kærestehyggedag . Jeg rejser nemlig til Amsterdam i morgen, og derfor skal jeg altså hygge lidt med Mandslingen . Bare fordi jeg ikke skal se ham i en uge . Ja jeg ved godt det lyder lidt kedeligt, men en uge er altså laaaaaang tid når jeg er vant til at vågne op ved siden af ham hver dag .

Nå men jeg skal til Amsterdam, og der er desværre lige så koldt der som der er i DK . Dvs. at jeg skal rende og fryse dernede ligesom jeg stadig gør herhjemme, og jeg kunne (HELT VILDT) godt tænke mig en pelsjakke , dog syntes jeg at det vil være alt for meget til mig, så jeg går lidt i drømmen . De her gør dog ikke min craving mindre . Desværre!

Disse er fra Viktor og Rolfs A/W10 kollektion, og nu ved jeg godt at i nok syntes det er lidt kedeligt at jeg viser pelsjakker når nu det er ved at være forår og alt så noget, men jeg fryser altså stadig, og disse er så lækre at jeg ikke kunne lade være .. Nu vil jeg putte med Mandslingen . Jeg skal jo afsted lige om lidt ..

I am going to Amsterdam tomorrow and i just found out that it’s as cold there as it is here . Soooo, it didn’t help me lots when i went through the Viktor & Rolf AW10 collection where there’s a lot of fantastic furs . I really like these and they make me wanna wear fur SO BAD!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Fur!

  1. ohmygod that’s too cool!!!! I live like 20 minutes from Amsterdam, you’ll love it there garantueed! I’m proud of my fellow Dutchies V&R ^^

  2. Og den der øverste sorte pelsfrakke ville jeg stadig elske til næste vinter! den er en drøm..

    http://sippli.blogspot.com/

  3. Mandslingen er da bare det sødeste kælenavn nogensinde! :)

    – Og lækre frakker. Og trods forår ville jeg heller ikke have noget imod at eje sådan en…

Skriv et svar

