That shopped thing!

Ja jeg viste jo et lille teaserbillede igår (som jeg lige nu bruger som baggrund på min iPhone og min computer) af en tee jeg havde købt i H&M, og aften skal jeg jo til det der electro-event og der tænkte jeg at jeg ville lege indianer, så den kom i hvert fald på . Så var det jo så heldigt at solen stod lige ind ad vinduet og derfor bestemte jeg mig for at tage solbriller på i dagens anledning ..

H&M Trend Tee – 129,-

Og undskyld at jeg ligner en appelsin lidt . Det gjorde solen bare også da vi tog billeder .. Hav en god aften!

Yesterday i showed you guys a teaser of a tee i bought, and today i decided to wear it to a party . So here it is . My little indian tee .. Have a great evening .

10 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

10 responses to “That shopped thing!

  1. Hvor er den fed! (:

  2. Den er virkelig flot! Jeg ville aldrig have troet det var H&M, hvis ikke det havde stået der!

  3. mollykate

    i love it. also, the lighting in that picture is awesome. can you believe Australia doesn’t have h&m? gah.

  4. Freja

    I love that tee!
    Ved du om den kommer på net-shoppen, eller om man har mulighed for at købe den i Randers eller Århus?

  5. Hej allesammen . Er glad for at i kan lide den . Jeg er selv rigtigt glad for den og den har en super lækker kvalitet, men er samtidigt en smule gennemsigtigt, men ikke fordi det er fejl, men fordi den skal være det . Så vidt jeg ved kan trend også købes i Århus, men det kommer vist ikke på hjemmesiden!

    Hav en god aften!

  6. Den er rigtig rigtig flot!

    Jane/Shopaholic sisters
    http://www.jane-stine.blogspot.com

  7. Lee

    oh wow,
    I actually really like that top.
    I would buy it even if it’s meant for men.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  8. Den er cool!
    Og lækkert at du smiler, appelsin eller ej :D
    / Signe

  9. Pingback: Stripey! « FUCK SEX – We just want clothes

Skriv et svar

