I shopped!

Idag efter jeg havde været på shoot, var jeg lige inde og runde byen for at kigge lidt på ting . Faldt over Mathias på hans arbejde, og han kunne meddele at der var en ny tee fra H&M jeg bare måtte tjekke ud . So i did, og endte i et prøverum med 11 ting . Liiiiidt overkill ja, men jeg havde viiiirkelig lyst til at fejre at jeg havde lavet mit første rigtigt betalte job . Dog blev 11 hurtigt reduceret til én ting, og det var så den tee Mathias havde omtalt .

H&M Trend Tee – 129,-

Ooooog det vågne øje ville kunne se at jeg faktisk har vist den her tee i den inspirationsvideo jeg viste fra H&M tidligere på ugen . Teen er hvis med et lækkert print rundt i kanten ved halsen med en masse farverige “fjer” . Og how i love it, og så er den endda ikke sort! Props til mig .

Var der forresten nogle der fulgte med i live-tweetingen fra photoshootet?

Just treated myself to some love from H&M . Came across this tee when out shopping and absolutely looooved it . Now it’s mine, and notice it isn’t black . maaaany props for me!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Klædeskabet, News

5 responses to “I shopped!

  1. Ja fulgte dig på Twitter, synes det er hyggeligt at følge tweets, især i arbejdstiden :D

  2. ooooo.. i wanna see more of it.. it look so cool!

  3. Den ser SÅ lækker ud.. må hellere smutte forbi H&M og røre ved den mandag, hehe..

  4. Hey guys, Masterful Blog, great pics! Love your Indian Tee and the INFO. on Gabrielle G., wonderful Stuff!

    Check out my blog please coming to you from a great little high stylin state, Dallas, TX USA!

  5. Haha dude awesome! I say “I shopped” all the time! Usually, when I have indeed, shopped… But awesome shirt xx

Skriv et svar

