Balmain A/W 2010-11

Som sagt i går er jeg helt pjattet med flere af de mærker der viser sine kollektioner under PFW, og Balmain er et af dem . De sidste par år har det også virket som om at det var Christopher Decarnin og Alexander Wang der havde taget om modeverdenen, så det er ikke helt uforståeligt at Balmain er et sjov jeg har ventet på i spænding. Og hold op hvor er jeg endnu en gang blown away af den lækre og overdådige kollektion der leder tankerne hen på fransk barok blandet med 80’er prinsesse!

Mhmm, jeg får lyst til at flyve tilbage til den franske barok!

BTW, så tweeter jeg live fra et modeljob jeg har idag klokken ti på twitter HER!

As i said yester PFW is my favourite time a year, because of a lot of designers that i love shows during PFW, and one of those designers is Christopher Decarnin who designs for Balmain . The collection this year was a mix of baroque and the eighties and it’s really got me hungry for gold to! I LOVE IT!

3 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration

3 responses to “Balmain A/W 2010-11

  1. Jeg er fan af kjolen på billede nr. 4!

    http://sippli.blogspot.com/

  2. Jeg forguder hele første billede!

    BTW så betyder #FF på Twitter Follow Friday og er et eller anden fænomen hvor man (hvis jeg har forstået det ret) ‘anbefaler’ andre at følge betemte personer. ;)

  3. Ditte

    Elsker Balmain, kan slet ikk vælge! Vil ha det hele haha :D

    //Ditte

Skriv et svar

