Gareth Pugh A/W10

Åååååh, nu må i altså undskylde endnu engang . Jeg er selv ved at være træt af at hører om det der modeuge-noget, men nu er vi altså noget til Paris, og det er simpelthen der alle mine yndlingsmærker skal vise shows! F.eks. så er viste Gareth Pugh i dag, og Balmain har vist idag . Rick Owens skulle også vise en af dagene, men det kan jeg ikke helt huske hvornår er .. Dog er Gareth Ough’s kollektion allerede uploadet på Style.com and i am LOVING it! Til jer der har fulgt med i et stykke tid, så kommer det jo nok ikke som en overraskelse at læder, sort, og kæder er noget der går lige i bukserne på mig, og derfor er det jo nærmest også selvsagt at jeg elsker denne kollektion!

Og heldigvis er Gareth Pugh ikke kun en womenswear-designer, nej han er nemlig også en menswear-designer, så måske der falder lidt Pugh af til mig, når jeg vinder i lotto? I hope so!

Aaaaaaarh, i know that you, as I, is kinda tired of all those fashionshows that’s all over the place these day, but now it’s Paris’ turn and i reallyyyyyy love some of the brands showing during this PFW Fx Gareth Pugh showed yesterday, Balmain today, and Rick Owens one of these days (I don’t remember which) and i must say that i’m excited about what i’ve seen so far . The Gareth Pugh collection blew me away, mostly because i love black, chains and nice shapes in clothes . And ever since i saw the Gareth Pugh coat on Roisin Murphy i’ve loved this brand . And i still do, ever so much!

3 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek, inspiration

3 responses to “Gareth Pugh A/W10

  1. Jah. Jeg er også SÅ vild med hans A/W kollektion!

  2. ohhh Gareth Pugh’s one of my favorites!! he’s a genius I mean look at the details! hieeee

  3. Lee

    this collection is so dark, mysterious and bold, I love it!

    Theory of a fashion victim
    xoxo

Skriv et svar

