Clogified?

Åååååh jeg er virkelig så meget modstander af den clog-trend der dukker op, men det værste er at jeg ikke er helt sikker på at mit clog-had kommer til at holde i retten . Allerede nu kan jeg mærke at jo flere modeller jeg ser af forskellige fortolkninger af den originale Chanel-clog, jo mere kan jeg lide dem . F.eks. faldt jeg over disse clog-agtige wedges fra Topshop, som jeg faktisk syntes er ret fede (crapdamnit!!!) ..

Wink Slash Wedge Brown – ca. 500 kr & Wink Slash Wedge Light Grey – ca. 500 kr

Måske er det fordi det er en wedge at jeg godt kan lide den? Jeg ved det ikke, men jeg kan nu alligevel godt lide den .. Kan man egentligt godt kalde det her en clog? det gør jeg i hvert fald .

I wasn’t at all psyked about the Clog trend when it first emerged, but i think it’s grown on me, because every time i see a re-interpretation i seem to fall inlove with them . Maybe it’s just my body telling me that i have got a backbone as a worm . Status is that i like these clog wedges from Topshop (if you an call them clogs at all?) ..

5 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

5 responses to “Clogified?

  1. Jeg har det på præcis samme måde! Hadede dem til at starte med. For mit vedkommende er det wedge og bestemt også spændet bag om anklen.
    De er næsten fine!

  2. Hey, I just nominated you for an award on my blog :-) It would be lovely if you would pass it on.

    xxx
    Duck

  3. klarapauline

    Jeg synes faktisk de er ret flotte de sko! Jeg hader clog-trenden men ligesom dig er jeg begyndt at kunne li’ dem, mere og mere og jeg tror faktisk det ender med at jeg vil kunne li’ dem! :)
    Jeg kunne selv godt finde på at købe dem, de er fede med det træskoede-look hvor de faktisk også er mere pæne :).

  4. Wauw, den øverste er virkelig fantastik. Hvis de går under clog-kategorien, så er jeg solgt! Ellers, not so much.. (:

Skriv et svar

