Feather shoulders .

I modeugen var jeg til brunch hos Friis og Co, hvor vi fik en masse mad (OG DET VAR GODT!) og vi fik lov til at se den kollektion der rammer butikkerne til sommer . Der var mange ting i kollektionen som  jeg elskede og ønskede at jeg ville kunne dulle mig op i, men desværre har jeg ikke små fødder, små fingre, ELLER en super håndtaske-venlig stil, så jeg holder mig bare til det jeg ved jeg kan rocke, nemlig skulderpuder og halskæder . Og speaking about skulderpuder, så var der de her SUPER nice skulderpuder, jeg bliver nødt til at have fingrene i når de lander i forretningerne til sommer!

Feather Shoulder Pads – 199 kr.

.. Og det er selvfølgelig de her FANTASTISKE fjerskulderpuder . Jeg er nemlig en sindsyg elsker af fjer lige nu (you never guessed, did you?) .. Og så er det jo lækkert at de er billige også!

During CFW i went to the Friis & Co-brunch, to eat and to see their newest collection, coming out summer . There was really a lot of things that i loved and wanted, but unfortunately I don’t have small feet so that i can wear stilettos, netiher do i have small fingers so i can wear rings, so i decided to stick to the thing i knew i could wear . YEP! Shoulderpads and necklaces .

Speaking of shoulderpads i really loved these from exactly Friis & Co, which will hit the stores come summer . So i can’t WAIT!!!

10 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

10 responses to “Feather shoulders .

  1. Gud hvor er de seje!!! Fjer er også gudesmukke.

    xoxo Marie

  2. Tror det må blive mit næste DIY-projekt – der er simpelthen for lang tid til sommer ;)

    – Tenna // Glamrockaholic.blogspot.com

  3. These look so fabulous, WANT

  4. De er SÅ meget dig! Og meget flotte :D

  5. Cecilie

    Uha de er lækre:-) Men ja, der er langtid til sommer. Tror lige jeg skal et smut i Handler i kbh, er sikker på de har det hele, og så kan man sikker lave sådan et sæt for omk. 50-100 kr:-)

  6. Lilja

    de er fede! ved du, hvornår de kommer i butikkerne? sådan ca :)

  7. these look cool. need to find out where I can get them!

  8. These are brilliant, such a great idea!

  9. De skulle lande i forretningerne medio Juli :)

Skriv et svar

