Shop Dora Mojzes @ NJAL

Jeg har tidligere skrevet om Dora Mojzes FEDE kollektion HER, og jeg faldt lige over mange af de lækre items på NOTJUSTALABELS webshop . Egentligt havde jeg opgivet alt om nogle sinde at finde en sælger online, hvor man kunne finde der her fede ting, men for endnu engang var jeg heldig med NJAL . Det er lidt weird egentligt for det er bare tredie gang at jeg falder over en kollektion jeg har været syg efter, derinde . Måske vi er lidt tvillinger mh. stil?

Gold Sequin Dress – 1600 kr, Black Sequin Leggings – ca. 900 kr, Black Top With Hood – ca. 600 kr, Golden Sequin Leggings – ca. 900 kr & Black Sequin Top – ca. 800 kr.

Og så blev jeg også helt overrasket for det er nemlig ikke særligt dyrt . Altså da jeg så det første gang var jeg helt hundrede på at det nok ville koste flere millioner kroner, men det er jo slet ikke så slemt . Ville det være meget grimt hvis jeg rendte rundt og spillede fandango i sådan nogle paillet-leggings? Det ville det nok . NÅ!

A while back i wrote about the designer Dora Mojzes, and at that time i wasn’t able to tell you guys where to buy the nice things from her, but during my boredom today i came across her on NJAL . I was surprised to learn that her things isn’t expensive at all, even though it looks like a billion dollars all of it . Would it be very ugly for me to run around town in a pair of sequin leggings? It would would’nt it? Booh!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Shop Dora Mojzes @ NJAL

  1. Jeg ville da synes det var frisk gjort. Hvis du nogensinde beslutter dig for at afprøve teorien, så giv lige et prej. ;)

    //Elle

  2. I want that gold sequin dress! It’s fantastically outrageous, don’t you think?

Skriv et svar

