Det der Diesel tøj!

Som i nok ved var jeg en af de heldige der var blevet inviteret til Diesl-event, for at se deres nyeste kollektion og for at hører nærmere om deres nyeste kampagne, nemlig “Be Stupid” .. Tøjet er baseret på tanken om alkymisterne i middelalderen der lavede guld, eller prøvede på at lave guld, ud af normale hverdagsting, og der er så taget udgangpunkt i de tre elemter, Ild, Vand og Luft . Dette kunne bade ses på prints’ne på tøjet, og på de forskellige detaljer ved designet.

Personligt er læderjakken min favorit, men askeprintet på tunikaen er simpelthen også alt for fedt . Ville jeg gerne have en tee med! Det var en rigtigt hyggelig aften, og det er første gang jeg har været i en Diesel-butik, så jeg har da fået øjnene op for noget nyt .

Friday i was at a event in the Diesel-store in Copenhagen, and i relly loved it . The night was set to tell us about he new campaign featuring Pixie Geldoff, called “Be Stupid”, and to show us bloggers their new collection . I relly liked the collection which was based on the three elements Earth, Water and Fire . The leather jacket is my favourite but i also liked the tunic which is with a “Ash”-print .

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Det der Diesel tøj!

  1. lampoule

    Hmm, er det ikke lidt meget enkelt?

  2. Mette

    Mikkel du har simpelthen lige spottet den ultimative tunika jeg så længe har drømt om! Den er jo ganske enkelt perfekt! Ih hvor jeg dog bliver nødt til at vide om du ved hvad den koster i butikkerne?

  3. I really like the grey and white teeshirt! Sometimes I love Diesel sometimes I don’t…it’s very hit-and-miss

    xx
    Duck

  4. Lampoule: jo meget enkelt :) men det syntes jeg egentligt er ret godt!

    Mette: Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe men må desværre være svar skyldig mht prisen :(

    Duck: We’re on the same page!

Skriv et svar

