Cheap Sandals!

Det sker jo når man surfer rundt at man lander over noget genialt, og nu ved jeg jo at i mennesker derude er helt vilde med highstreet-ting der er billede og fede på samme tid . Så derfor ville jeg dele dem her med jer, så i kunne forberede jer på sommeren!

White H&M Sandals – 80 kr & Brown Mango Sandals – 420 kr

Sandaler er jo et must til sommer, og det gør heller ikke noget at de har lidt attitude . Personligt er jeg mere typen der har all stars på hele sommeren, men i år tror jeg at jeg vil prøve noget nyt . Selvom mine fødder ikke er så pæne . Forresten så lander de hvide i H&M’s butikker fra uge 12 og ja, de er jo ikke mindst fantastiske til de penge!

Sandals are a must-have this summer, and not only the ones with heels, therefore i dug these two lovers up from the highstreet archive! The white ones will land in H&M-stores in week 12, and the ones from Mango you can find on ASOS through the link!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Cheap Sandals!

  1. Jeg troede at jeg var den eneste der havde All Stars på hele sommeren – man burde måske også som pige have andet på, men de er jo SÅ fede! (:

  2. Lilja

    man ka allerede få de hvide sandaler på deres webshop nu :) også i sort…

  3. Ditte

    Uh tror jeg skal i h&m :D KOM NU SOMMER!!

    //Ditte

  4. Simone: Jeg kender mange piger der kun går i All-Stars hele sommeren, så no worries! :)

Skriv et svar

