CAMAZOTZ

Det er NOTJUSTALABEL er helt blevet en sport for mig, muligheder er jo helt uendelige, og der er simpelthen så mange fantastiske ting man kan finde derinde at det gør helt ondt . Det seneste jeg er faldet over er disse fantastiske klolignende ringe fra Jonathan Goldstein . Normalt er jeg ikke den store fingerringstype, men der er et eller andet der er begyndt at ske i min verden, så at jeg er kommet tættere og tættere på at købe nogle forskellige fingerringe . Dog er jeg ikke helt ved grænsen endnu, men de her er da lige ved at skubbe mig udover kanten!

Classic Camazotz Claw – £145 & Modern Camazotz Claw – £139

Ringene bliver kaldt The Camazotz og er lavet i sterlingsølv . Dette syntes jeg er et faktum der gør dem endnu mere lækre!

Oh that webshop NOTJUSTALABEL is simply dangerous! I keep finding things i really want, and i think i’m soon endning up having to spend a whole months pay shopping at this place! Latest discovered it’s these rings by Jonathan Goldstein! They’re clawlike features is simply so amazing that i can’t even find the word for it, and my fingers really itch to hit the “BUY” button . Deep deep love towards these . Oh NJAL how you break my heart!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

