Mit hjerte bløder ..

Jeg har totalt nederen på .. Af flere grunde . Den første er at der er terminsprøve idag, som jeg er stoneshure på at dumpe . Hvorfor? det er Matematik B og det kan jeg iiiikke finde ud af . Men altså . Hvad skal man bruge det der matematik til alligevel? Den anden grund er at mit lille hjerte bløder efter to par lækre sko . Men endnu engang har vi det der “de-er-til-piger”-problem . Det er nok noget jeg har vænnet mig lidt til efterhånden, men stadig noget jeg syntes er lidt øv ..

High Heels: Givenchy Studded Bootie – 1150 $

De er simpelt og enkelt fantastiske . Desværre ved jeg ikke hvor ballerinaerne kan købes online, men jeg ved at man kan købe begge par i Notabene!

I love these booties and ballerinas from Givenchy . The studs make them perfect for summer, but you can also go do it right now! I really like the pattern the studs make out . It’s so fantastic . I’m sorry but i i don’t know where to get the ballerina online, but you can go get it here in Copenhagen?!

10 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

10 responses to “Mit hjerte bløder ..

  1. ja de er skønne begge par! men mon ikke også ballerinaerne er fra Givenchy? – de minder i hvert fald utrolig meget om hinanden,. og det er da fuldstændig samme slags nitter :)

  2. Ballerinaerne er også fra Givenchy. De er begge så fantastiske.

    /Merete

  3. Christina

    Held og lykke med prøven! og super labre sko du har fundet Mikkel. – Bestem et musthave fra min side!

    Jeg tænkte lidt på om du ikke kunne blogge lidt om nogle lækre web-shops? Det kunne i hvertfald være rigtig dejligt at få alle de gode listet op. [:

    -På forhånd tak og hav en rigtig god dag.

    /Christina

  4. klarapauline

    Jeg er næsten vildere med ballerinaerne end støvlerne. De ballerinaer er så smukke, jeg vil have dem! Ved du hvor meget de koster? :)

  5. Helene Vang

    Matematik er stærkt overvurderet. Do your best ;)

  6. Lea

    Super fede sko du har fundet der, især støvlerne men til 1150 dollars (hvor i al verden sidder dollartegnet på mac??) duer de vidst ikke helt til S.U! :(
    Lad os håbe at Jeffrey-drengen laver en kopi snarest..

    Der er noget jeg har tænkt på, håber ikke det er upassende, men er du egentlig heteroseksuel?

  7. Jeg mener at ballerinaerne koster 3200,- i Notabene.

    /Merete

  8. Love love love støvlerne! jeg så dem i Miami i januar, og tror de koster omkring 4-5.000 kr.. buhhh

  9. Jeg ELSKER støvletterne! Desværre ligger landet bare sårn’, at de koster 6500 kr., hvilket jeg ikke har (hvis jeg havde, havde de allerede stået derhjemme på en silkepude), men NØJ, hvor de er smukke.

  10. De er alt for dyre ja!

    Christina: Der er rigtigt mange gode webshop-guides på de forskellige danske blades hjemmesider . Desuden ved jeg at der står noget om webshop i det seneste Fashionista by Costume :)

Skriv et svar

