it’s personal!

Åha . Den prøve der gik ikke særligt godt, men det er faktisk ikke det det skal handle om lige nu . Det skal nemlig handle om noget helt andet . Det er lidt inspireret af Katrine‘s indlæg igår, om det at være homoseksuel . Dette er fordi jeg får flere og flere spørgsmål fra nye læsere om, om jeg er homoseksuel eller heteroseksuel, og der må jeg jo så være ærlig at sige at jeg er homosekuel .

For mig har det ikke været vigtigt at skrive sort på hvidt at jeg var her på bloggen, fordi jeg ikke syntes det ændre på bloggens indhold, og samtidigt syntes jeg heller ikke at det er afgørende for bloggens indhold, det sagt, kan jeg da sagtens forstå hvis der er nogle derude der har siddet med et lille flagrende spørgsmålstegn over hovedet, når jeg nu som dreng, sidder her og savler over de sidste nye sko, eller de lækreste kjoler, jeg lige har fundet .

H&M, Jimmy Choo for H&M and Cheap Monday

Samtidigt tror jeg at jeg har været lidt bange for at skrive det herinde . Af frygt for at blive sablet ned eller skræmme nogle væk .. Men ja . jeg er altså stadig bare den samme gamle Mikkel som jeg hele tiden har været . Lidt underlig, med en forkærlighed for sko, tasker, ringe, halskæder, og alt andet godt fra havet!

A lot of new readers has asked me lately wether or not i am gay, and i must admit that i’m a gay person! That said, i’m still the same Mikkel i’ve always been .

20 kommentarer

Filed under Mikkel

20 responses to “it’s personal!

  1. ascentofalmonds

    Du har jo hintet det et par gange, og jeg tror at hvis nedsabling skulle ske, så var det sikkert allerede sket. For mig betyder det intet om du er homo – eller heteroseksuel, det som betyder noget er at du har en super fed blog :) Men fedt at du alligevel tør stå ved det.

  2. victoria

    du er skøn no matter what – jeg elsker din blog.

  3. Christine

    Mikkel du sej som du er!
    Har kun respekt til overs for dig og du skal endelig stå ved hvem du er :-)
    Og udover det er din blog er fantastisk.

  4. Maria

    jeg følger dig no matter what. du er den bedste :D

  5. Mor

    Du er skøn som du er, og jeg som din mor er stolt af dig. :-) elsker dig.

  6. Fie

    Det er mennesker som dig der er med til udvikle vores samfund. Og hvor er det bare betrykkende! :)

  7. iih, hvor fint – det er ikke kun mig der har min egen mor som fast læser af min blog ;)

    Men jeg kan kun give de andre ret – din blog er skøn og din personlighed skinner virkelig igennem og du må ikke være nervøs for en nedsabling. Du tør stå ved hvem du er og det kan man kun beundre!

  8. Din blog er virkelig lækker!
    Det er fedt, at du står ved den du er (:

    Jeg følger med hver dag.
    / Signe

  9. Jeg bliver altid lettere forbløffet i situation hvor folk spørger mig “Tror du han/hun er…” – øh hvad, det har jeg ikke tænkt over. Jeg har aldrig fattet den der interesse i andres seksualitet, og så på en modeblog… men det ser da heldigvis heller ikke ud til at du står til nedsabling herinde pga. “indrømmelsen”. Og SÅ tilbage til de vigtige ting, nemlig sko, tasker og de der havsager der :-D

  10. I freakin love your style. From the sunglasses to the leather jacket to those amazing photos. If I were a guy, I’d dress like you

    xx

  11. gay or straight, who cares, you have awesome style!

  12. Resepekt for, at du vil “inddrage” os læsere i det, men må sige, at det altså heller ikke ændrer min opfattelse af dig; tværtimod!

    God blog :)

  13. Elsker din mors kommentar! :-D
    Det er cool cool cool

  14. Ens seksualitet skal selvfølgelig ikke have nogen betydning for hvordan man opfører sig over for personen og det er kun skønt med alt den forskellighed vi kan skabe i denne verden.

    Det er også er tit de homoseksuelle som kører den bedste stil, så det kan man som hetro kun lade sig inspirere af. :)

  15. Emma

    Jeg synes at du er helt vidunderlig og underholdende, og jeg ville næsten ønske at jeg kendte dig bedre – er sikker på at du er en inspirerende kilde overfor de mennesker der kender dig!

  16. Helene Vang

    We like you no matter what, Mikkel :)

  17. Christina

    Jeg synes du er for cool Mikkel!

    Elsker din blog, din stil -ja, det hele! Og jeg følger med hver dag. [:

  18. ASS

    Bliver så glad inden i, når jeg ser din mor skriver til indlægget også. Fantastisk mor og ikke mindst en fantastisk dreng! Nu følger jeg din blog med endnu større entusiasme! Dejlig at du tør stå ved dit fantastiske jeg.
    (Der fik du vist en hel masse “fantastisk” med på vejen, men så har jeg da understreget min pointe.)
    Mange venlige hilsner fra
    Alt-for-dullerne.blogspot.com

  19. Du er supercool og sej Mikkel og din mor er søøøøød :-)

  20. Jeres kommentare betyder virkeligt meget for mig . Det er rart at vide at man ikke bliver opfattet anderledes fordi man er lidt “u-normal” ( hvilket jeg ikke selv ville kalde det, men kunne ikke finde noget ord for det!) ..

    Tak fordi i læser med, det er rart at have jer her :)

Skriv et svar

