Incognito!

Hello lover! Åååååh, forleden dag sværgede jeg min kærlighed til de lækre Wayfarer-briller, men jeg tror snart at jeg må vinke farvel til den kærlighed . Ja undskyld Wayfarer . Du vil altid være i mit liv, og du vil altid være en af mine bedste venner, men nogle gange kommer der bare nogle andre ind i ens li, som man ikke bare kan holde sig fra .

Og den nye i mit liv er disse Maison Martin Margiela solbriller! Ikke fordi jeg nogle sinde får råd til dem . Men min kærlighed lander hos dem . Ja den gør!

Black Incognito Assemblé Aviators – $615 & Turtoise Incognito Assemblé Aviators – $615

Blandingen af almindelig solbriller og aviators syntes jeg virkelig bare er så genial . Og så syntes jeg samtidigt at det er en super fed detalje at glasset er mere mørkt der hvor den tykke ramme slutter .. Mmmmhm, våde solbrille-drømme!

Look at these little lovers! They’re so fantastic i can’t even spell it . The mix of aviator and normal sunglasses is simply fantastic .. And then there’s the little detail with the extra tint where the frame ends . It’s simply genius! Maison Martin Margiela has done it again .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Incognito!

  1. klarapauline

    Jeg synes de er super fede! Jeg ved bare ikke hvor pæne de vil være til piger? :)

Skriv et svar

