99 Zips

Jeffrey Campbell er et mærke der vækker blandede følelser i mange .. Også i mig . Mærket er jo kendt for at kopiere til højre og venstre, men alligevel er der altså noget over mange af deres sko som jeg ikke helt kan benægte . Tidligere er det sko som Pixies’ne der har vækket varme i mig, men denne gang er det do to forskellige udgaver af 99 Zips jeg er lidt forelsket i .

99 Zip Wedge Shoe – $98 & 99 Snake – $125

Som i nok ved er jeg helt pjattet med slangeskind for tiden, og selvom de er ret modige, så kunne jeg ikke stå for dem da Gina skrev om dem . Uha . våde drømme om slangeskind!

I have a limited respect for Jeffrey Campbell but sometimes i cant really help but to fall in love with some of the things they do . Lately it’s these Zip Wedges . I especially love the python ones . Mmmmhm, me likes python!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “99 Zips

  1. de nederste er klart de vildeste og fedeste :) selvom det er en smule plagiat, synes jeg det kommer meget an på hvilke sko det er.

    http://www.xno3.blogspot.com/

  2. They look so comfy! But still edgy and stylish!

  3. Josefine

    Hej Mikkel!
    Jeg kom til at tænke på om du mon ved hvor man kan få fat i nogle nude wedges? Har nemlig forelsket mig i Rützous lyse version, men 2000,- er bare lige over mit budget.
    Har ikke kunnet finde nogle der ligner, i den lyse farve.. Kan du mon hjælpe mig?
    :-)

  4. No. 3: Jeg er enig .. De nederste er fedest . Hooray for plagiater!

    Cocamia: The perfect mix!

    Josefine: Hey Josefine . Jeg vil se havd jeg kan gøre, men kan ikke komme i tanke om nogle på stående fod!

  5. Hej Josefine, jeg har lige bestilt det øverste par fra http://needsupply.com/womens/brands/jeffrey-campbell for et par uger siden. De er ikke ankommet endnu, men det skulle vist lige være sendt afsted.
    Håber det var til nogen hjælp.

    /Nathalie

Skriv et svar

