Maya Sandals

Jeg har skrevet om den tidligere, men det var kun da den var der i sort læder, og nu er den altså landet i gråt og brunt ruskind! Jeg er HELT vold med Acne som i nok allerede har lagt lidt mærke til, og jeg drømmer da stadig lidt om at vågne op til et par atacoma’er jeg kan passe . Ja du ved. Jeg drømmer jo om et par wedges, da jeg syntes det kunne være sjovt at have på, og så ser jeg da intet galt i at det skulle være Atacomaerne . Men hvis jeg var en tøs, så ville jeg altså vælge de her basser til sommer! De er jo fantastiske . Og så er jeg helt kold om det er i sort, brun eller grå (HELST GRÅ!) .

Maya 3 – ca. 2600 kr. & Maya 2 – ca. 2600 kr.

Men jeg er jo egentligt ret glad for at være en dreng, og der er jo ikke ligefrem fordi jeg render rundt med kønsskiftedrømme! Og NU har jeg affundet mig med tanken om flade sko . Jeps! Men øv hvor ville disse være dejlige i garderoben ..

Acne, acne, acne . How do you keep making fabulous footwear? First the Atacoma and now this beautiful Maya? Well, i will have to get a feat operation soon, or else i’ll just have to stick to the fact that I’m a boy and happy about it . Oh yes, i really am! But still wouldn’t mind for these or the Atacomas to wind up at the end of my bed in my size!

7 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

7 responses to “Maya Sandals

  1. De er SÅ fantastiske! skal helt sikkert eje dem! :-)

    /Anna

  2. for en gang skyld er jeg vild med de brune!

    C

  3. Åh for fanden! Du læser mine tanker Lasse! Gid jeg havde money in tha bank, så var de smukke babies mine liiige nu!

  4. L

    Please kom med noget inspiration til drenge også:( Billigt tøj, sko, whatever..

  5. http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=77470&imagenr=20&page=20
    Hvis ham der ^ kan gå i høje hæle, så kan du da i hvert fald også, Mikkel. ;)

  6. So great! Love the ankle detail!

  7. Anna: Wish it was me!

    Cecilie: Det sker da ellers sjældent!

    Sanja: Jeg hedder altså Mikkel :S

    L: Will try :S

    Elle: Du har ret! Og jeg vil ikke engang noget der er så ekstremt!

    Cocamia: Me to!

Skriv et svar

