LAZERIAN

Jeg vågnede simpelthen så tidligt i dag at jeg ikke kunne forstå det . Jeg plejer egentligt altid at snooze lidt, sådan om morgenen, men jeg kunne simpelthen ikke imorges . Så op og tjekke mail, twitter and so on! Og så kigge webshops selvfølgelig . Maaaasser af webshops . Og en af de webshops på min webshop-rute er blevet NOTJUSTALABEL! Jeg skrev allerede om dem, og et af deres mærker, i sidste uge . Det indlæg kan du se her og så kan du samtidigt godt forvente at se meget mere derfra, for jeg er helt forelsket i deres webshop! Den designer jeg faldt over i morges hedder LAZERIAN og laver futuristiske armbånd ..

Strophomena Bangle – ca. 450 kr., Caramis Bangle – ca. 950 kr., & Eucharis Bangle – ca. 1120 kr.

Og hvis i kender mig ret, så kan i nok godt gætte at jeg gerne vil eje hvert og et , af disse armbånd! Er simpelthen så vild med den flow de allesammen har, og jeg sidder helt og drømmer mig videre til en anden verden, fyldt med flydende og svævende streger .. Det lyder måske lidt som om jeg er på drugs . Ups .

Well, i just came across these nice bangles on NOTJUSTALABEL‘ webshop and they’re by the designer called LAZERIAN . I really low the flowing. futuristic vibe they send out, and i would love for me tho wear them ALL, by myself . But hey, you cant win them all! Go check Lazerian’s webshop out HERE!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

