NEW IN!

Jer der følger mig på twitter så nok at jeg i går havde shoppet lidt . Og det var så sandelig også det jeg havde gjort . Det skønne var dog at jeg ikke havde shoppet for mine egne penge, men jeg rent faktisk fik det jeg købte i gave af min Momse (TAK MOMSE!) .. Det blev til denne bikerjakke fra H&M, der kun kostede sølle 400 kr. Jeg har længe ønsket mig en bikerjakke og denne pleather-sag og jeg er allerede rigtigt gode venner .

Jacket – H&M Divided, Tee – A Question Of, Necklace – Forrest & Bob, Jeans – Cheap Monday

Udover bikerjakken har jeg A Question Of Peace tee’n, som jeg fik i gave for fotoshootet jeg lavede for A Question Of, på . det er en af mine favorit tees lige nu, og generelt er jeg faktisk ret glad for de tees jeg har fra AQO da de har en super lækker kvalitet! Nu skal jeg, endnu en gang, have Just Eat! Hav en god aften .

I’ve been wanting a bikerjacket for quite a while now, and i finally got one yesterday .. Luckily is was a present from my grandma, so i didn’t bust the bank to get it . The jacket is from H&M, and we’re already preeeetty good friends! Other than that i’m wearing a tee from A Question Of, which i’ve been loving for a while, and i as lucky enough to get it for a photoshoot i did for them a while back! I love it!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “NEW IN!

  1. Helene Vang

    Fed jakke du har fået dig:)

  2. Der er kun en ting at sige – lækkert!

  3. You look fab Doll :)

Skriv et svar

