The Chain Dress!

Under modeugen var jeg bla. til IvanaHELSINKI’s show, som jeg havde lidt blandede følelser om i starten . IvanaHELSINKI kendte jeg tidligere som et lidt drømmende romantisk mærke, hvilket nok er lidt væk fra den stil jeg plejer at køre, men alligevel en stil jeg syntes kan fungere rigtigt godt til andre .. Det var også nogle af de ord jeg ville sætte på kollektionen “Copper Chain” hun viste frem til AW10 showet . Dog var der nogle rå elementer til at bryde de romantiske knits . Nemlig, jeps du har gættet det, kobberkæder..

IvanaHELSINKI Copper Chain Dress

Well, først var der nogle knits med kædemønster, og så kom den her lige pludseligt . Meget overraskende for mig, og jeg røg helt op under taget meeeed det samme . Jeg har egentligt længe gået med et design ala denne i tankerne, men nu behøver jeg ikke rode mig ud i nogle nasty DIY’s, for den er lige der . ELSKER DEN! Ville ønske jeg kunne gå med den, men jeg må jo bare til at tvinge en veninde til at købe og gå med den .. HVIS den altså lander i forretningerne .

I was at the IvanaHELSINKI fashionshow during CFW and i really liked it . It really wasn’t my style to start with, but after some of the things coming down the runway, i really got sold . The romantic designs that IvannaHELSINKI usually does, was raw’ed up with some chains . And then suddenly this hot copper chain dress came down the runway, and i as flying! I mean i really loved it . And this my friends is what stole the show for me . I wish i could ever wear it, buuut i guess i just have to force one of my friends to buy it and wear it . Just for my sake!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “The Chain Dress!

  1. Wow en smuk kjole, skal så meget selv prøve at lave noget lignende, er så forelsket i den!

  2. Dripping with lots of SEXY!!!!

  3. Tjek Pradas S/S’ 2010 kollektion ud.

Skriv et svar

