Saturday Q&A!

Ooooohw my lord hvor er jeg træt! Sådan helt overnaturligt . Og det undrer mig altså lidt for jeg er ikke just kommet sent i seng, uden at sove overhovedet . Jeg er går tidligt i seng og er stået op for 5 minutter siden, så det er altså at sove ret længe . men næh no du! Ikke noget friskhed i min verden desværre . Idag skal jeg hjem til Mathias og hygge, og så skal vi ud og ryste skinkerne .. Men indtil da vil jeg bare tulle rundt i det her afslappede tøj!

Sweat – secondhand & Jeans – Cheap Monday

Jeps i know . Pretty kedeligt outfit . Men sådan er det altså når man er lørdagschill .. Så må men godt se lidt kedelig ud .

Forresen, som der står oppe i toppen, så er det her post også et Q&A-post . Jeg har nemlig fået ret mange spørgsmål på det sidste som jeg virkelig har haft svært ved at sætte mig ned og svare på, men jeg tænkte at hvis vi nu samler dem allesammen i et post, så ville det være meget nemmere . Så har du stillet mig et spørgsmål på et tidspunkt? Så stil det igen i kommentarfeltet HER!

Well, judging from my outfit you can really tell that it’s saturday with a big fat S at my place today, I’m just gonna relax until i have to go to a friends’ place tonight and hang out . I think we’re just gonna chill, and maybe we’ll go out! Oh and btw, if you have any questions for me you are just dying to ask? Then ask them HERE!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “Saturday Q&A!

  1. Først – Jeg elsker at læse din blog! :) Rigtig godt arbejde på den front.

    Hvilken linje har du på dit gymnasium? Eller hvad hedder ‘din pakke’? :)

  2. Hej Mikkel :)

    det er altid i orden at være lørdags-chill! selv render jeg også bare rundt i jogging-tøj – hvor usselt det end lyder ;) hehe

    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad dine planer efter gymnasiet er ?

    Camilla

  3. Silje K

    Hvornår og hvordan blev du model? Og hvilket bureau, eller hvad det nu hedder? (:

Skriv et svar

