22DESIGNSTUDIO

I lørdags havde jeg jo æren af at feste med Yvan og hans ven Stefan der står bag hjemmesiden NOTJUSTALABEL og det blev en hyggelig aften med masser af snak om den dejlige webshop . Nu er jeg jo en af dem der altid har elsket nye og spændende designere, fordi jeg lige præcis syntes at det er de nye designere der repræsentere fremtiden indenfor modeverdenen, og derfor er en hjemmeside NOTJUSTALABEL lige noget for mig . NOTJUSTALABEL er nemlig en side hvor nye og friske designere kan vise deres ting frem, og hvis de er gode nok kan de få lov til at sælge deres ting!

En af disse nye og friske mærker er 22DESIGNSTUDIO der laver nogle lækre ringe af cement og metal .

Indtil videre er det dog ikke alle ringene der til salg, men kun et par stykker af de viste . Dem kan du dog tjekke ud HER! Jeg kan rigtigt godt lide de geometriske former der er i disse ringe, og samtidigt syntes jeg at det rå spil der mellem stålen og cementen, er så stilren, men urban på samme tid at jeg har lyst til at tage dem allesammen på . LIGE NU!

As some of you might know, I really love new and exciting designers, and NOTJUSTALABEL is really one of the best places to discover such .. Today i surfed a bit around i and found this label called 22DESIGNSTUDIO . They make jewelry in cement and steel, and for a jewelry-whore like me, that’s really a win win situation . Why? Cause i really like the raw effect that the two materials make together . I really feel like running around wearing these all day . OH! And you can check out 22DESIGNSTUDIO’s little corner of NJAL out HERE!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “22DESIGNSTUDIO

  1. i so want to rock these rings..

Skriv et svar

