Dear Mr. McQueen

For jer der har læst med på bloggen i lang tid, så ved i at jeg har blogget om Alexander McQueens ting op til flere gange . Jeg havde egentligt lovet mig selv at jeg ikke ville være en af dem, der blev en del af det worldwide cirkus der har været med at fortælle hvor meget man elskede McQueen og hvor meget han betød for alle, men sandheden er at McQueen var en af de deignere der var skyld i at jeg faldt for modeverdenen . Jeg kendte ham ikke, jeg har kun oplevet hvordan hans mode kunne berøre mig . Og jeg vil savne den følelse i kroppen .

I promised myself not to one of the many who proclamed how much they missed McQueen . All i wanna say is that McQueens fashion touched me in many ways, and i will mis the feeling i usually get wathing his shows .

3 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

3 responses to “Dear Mr. McQueen

  1. Du er jo definitivt på elsker-ham listen, uanset ønsket om at ikke brøle i flok med (os) andre. Genkender ønsket, men nogen gange må man bare bukke sig i støvet og sige det som det er: Manden var et geni, uanset hvor mange der først opdagede det torsdag i sidste uge. Sådan er det bare. Og jeg kommer også til at savne den følelse. Sådan er det også bare. Og det sucks.

  2. Lady Gaga is such a fantastic performer. And I think that everyone in the fashion world can agree that Alexander McQueen has inspired all of us in some way.

    xoxo Isabella Clarisse xoxo
    http://www.tasteoffashionkar.blogspot.com

  3. Wow!! Gone to soon McQueen…

Skriv et svar

