Black Wedges!

Uha uha uha .. Jeg er helt vild med Topshop . Og især når de får nye ting hjem .. I mean, der er jo ALTID noget godt imellem . Ligesom disse dejlige wedges . Blandingen af sort og brun syntes jeg fungere virkeligt godt, og så syntes jeg bare at de minder mig lidt om de lækre wedges Ashish lavede for Topshop sidste sæson .

Velcro Sandal – £140 & Twist Knot Sandal – £150

Mine yndlings er de øverste . Jeg kan godt lide teksturen blandet med de flotte straps er rigtigt nice . Dem havde jeg ikke noget imod at dingle rundt i .

I really like Topshop . They always amaze me with the stuff they bring up . I mean, how can thay keep making such nice shoes . These are perfect in my eyes and reminds me a little of the Ashish for Topshop from last year . I wouldn’t min trippin’ aroud in these!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Black Wedges!

  1. Jeg skal så meget have det første par.

Skriv et svar

