OUTFIT – Backstage at Sixty Show!

Jaaa, som jeg også har skrevet på et tidspunkt skulle jeg gå show for Sixty Group i Torsdag . Det gik glat og fantastisk, og vi havde en rigtigt sjov aften . Jeg vidste inden jeg kom derhen klokken 4 at jeg skulle være der til rigtigt rigtigt sent, og derfor dressede jeg lidt op hjemmefra allerede der .

Blazer – H&M, Necklace – Forrest & Bob, Tee – DIY, Jeans – Cheap Monday & Boots – Jimmy Choo for H&M

Og det er første gang jeg har prøvet at dresse en shredded tee op med en blazer, og jeg syntes faktisk selv at det blev et ret brugbart resultat! . Så nu ved jeg at jeg kan gøre det en anden gang . Som i nok kan se ser jeg lidt sur ud, men det var fordi at billederne blev taget lige efter jeg fandt ud af at Alexander McQueen var død . I was sad .

Well, these pictures where taken thursday, before i had to walk the show i did . I knew that i had to be at the show for a long time, since i was there at 4pm, and wasn’t done at 10pm . So i dressed up just in case i had to go out . And that was a good thing,’cu ho ended at a bar at 5am drinking beer? I did . But i tried to dress the shred-tee up with a blazer, and i thing it worked out ok .

8 kommentarer

Filed under Mikkel

8 responses to “OUTFIT – Backstage at Sixty Show!

  1. MartinF

    Enig, pænt outfit.

    Den shredding der er lavet foran på t-shirten synes jeg er helt perfekt. Men synes det er for meget bagpå.

  2. Martin: Tak!

    MartinF: Faktisk så er det ryggen der er foran, men kan godt se hvad du mener :) .. Og ja .. Det er måske lidt meget .

    Cocamia: It’s me :$ but thanks!

    CollageCouture: Thx!

  3. Laughing at myself: YOU’RE A MODEL!! I was wondering why you were so handsome. Great style, chico.
    Thanks for your comment on my blog. I’ve already subscribed to yours via Bloglovin’. xo. -BELLA Q

  4. love the blog!
    shirt is amazing =)

  5. i love the DIY tee…how did you do it? would you like to post the tutorial to customize the tee?

Skriv et svar

