Skovgaard for Wakeley!

Okay jeg er måske det mest dovne menneske i dag, men yes yes yes hvor har jeg altså fortjent det . Og snart kommer mandslingen hjem fra arbejde og kravler under dynen til mig, og så skal aftenen bare stå i hyggens tegn . Dog regner jeg lidt med at smutte ned og træne OG handle . Men ellers er det altså pure chillax hele aftenen!

Jeg faldt over disse lækre Skovgaard-sko lavet i samarbejde med webshoppen Amanda Wakeley . Og de er FANTASTIC!

Camilla Brown – ca. 3000 kr. & Camilla Zebra – ca. 3000 kr.

Er der nogle af jer der har gjort jer i operationer til at gøre fødderne mindre?Altså . For jeg vil gerne have de her . Sådan nu? Desværre ved jeg ikke om de shipper til DK . Det kunne jeg ikke helt finde ud af, men jeg syntes altså at de er ret fede må jeg sige .. Nu vil jeg tage mig sammen til at komme igang .

Just found these shoes from Camilla Skovgaard for Wakeley, and i must say i really like them . I am, though, doubting if i’ve already showed you these earlier, but I am sure that you guys don’t min me blogging them again . Oh, and do anyone of you know how to get smaller feet? Cause i would really like these . Like ASAP!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “Skovgaard for Wakeley!

  1. Those shoes are orgasmic!!!

  2. Jeg er så vild med de sko – ville dog ønske de havde været i sorte nuancer i stedet for brun. Selvom det nok ikke er noget jeg behøver at bekymre mig om til den pris ;)

  3. Simone

    Hvor er de lækre, men også alt for dyre….ØV! (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  4. I love these shoes, so unique!
    Bad, that I didn’t understood anything :D

    see you!;]

    http://ugnek.blogspot.com

  5. Neeeej, hvor er de sko smukke! Bare de ville flytte ind i mit walk in closet…

    – Charlotte Amalie

  6. cocamia: They really are!

    Camilla: Jeg syntes heller ikke HELT om de brune nuancer . Mere sort tak!

    Simone: lige præcis!

    Ugne: there’s an english translation at the bottom!

    Charlotte Amalie: Mmmmh, bare man havde et walkin-closet!

  7. Hej, jeg kan se, at du ligeledes er stor fan af Camilla Skovgaard, så jeg vil blot oplyse, at du fra marts måned ligeledes har mulighed for, at købe hendes fantastiske styles fra min webshop, den hedder LesFillesFolles.dk.

    Den starter først i marts måned, så håber vi ses.

    Knus Liza., LesFillesFolles.dk

Skriv et svar

