Have i fallen inlove?

Åh, hvad mandslingen ikke kommer til at tænke når han læser den overskrift . I dag har jeg ferie, og det har jeg så resten af ugen . Alligevel er jeg vågnet klokken halv otte i morges . Hvorfor? Joooo, jeg har da en kæreste der elsker sin wake-up light . Det smarte ved wake-up light er nemlig at den tænder lyset langsomt, og den simulere derved en solopgang, og jeg har så i mellemtiden fundet ud af at jeg er ret lysfølsom når jeg sover, så jeg vågner lige så snart den dingenot begynder og lyse . Dvs klokken halv otte om morgen . Arj men come on?! DET ER SGUDA UPASSENDE!

Så nu ligger jeg her . Træt og træt med træt på, og skriver til jer . Om denne her bluse fra Acne . Som jeg godt kan lide .

Acne Zone Crystal Top – 595 kr.

Den er flot . Nemlig med printet . Og åbenbart er diamonds også Mikkel’s best friend . Who would have though that?

Awww i am sooooo tired! Basically my BF has this wake-up light thingy that turns it lights on slowly in the morning . That results in having to get up at half past 7 in the morning . IN MY HOLIDAY?! God that’s inappropriate . Well, but now i’m i awake i thought i’g might aswell write you guys about this Acne-thingy . I mean it’s so pretty . And appareantly diamonds are also Mikkel’s best friend . Who would have thought that?

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Have i fallen inlove?

  1. Acne har kommet med så sinnsykt mye fint nå!
    Wake-up-light virker så praktisk. Haha, ikke når man har fri da så klart:)

  2. Haha, havde sådan tænkt på om de virkede, de der tingester. Men det gør de så… Du må tage en morfar senere :)
    Lyder i øvrigt til, du har haft en super CFW (det vidner twitter i hvert fald om! :)
    Kram

  3. Mikkel! Jeg må vide det… Hvor køber man sådanne én wake-up-light-tingenot??

  4. Marie BM

    Den bluse er så flot!! Jeg vil virkelig gerne have den, eller den hvide skjorte med et lignende print.

    Ved du egentlig hvor man kan købe skjorten Mikkel? For jeg kan ikke finde den på acne’s webshop.

  5. Karoline: Wake-up-light er meget praktisk ja, men ikke når man har ferie :P

    Manja: Haha, ja jeg spammede vist twitter lidt . Men ja de virker . der er også fuglelyde i!

    Rikke: Der er dejligt mange lyde og lys i den wake-up-light, men de er at finde hos stort set alle isenkræmmere . Den vi har er med fugle, jungle, storby lyde og er fra philips . så fedt!

    Maria BM: Jeg ved ikke hvor man kan købe skjorten, ville nemlig have haft den med her, men den var forsvundet fra webshoppen . mit gæt ville være i Acne i kbh?

  6. Haha, sådan en må jeg altså have mig. Fuglelyde, det er for fedt! ;)

Skriv et svar

