CFW – Recap

Ewha . Det var altså en hård omgang modeuge . Jeg havde i starten ikke nogle udsigter om at skulle en hel masse, men så fik jeg nogle biletter fra Lotte, fordi hun ikke kunne nå dem allesammen, og et par af Nicklas, og så bang . Så skulle jeg ligepludseligt rende rundt hele 3 dage i træk for at nå de forskellige ting . dette gjorde også at jeg bla. ikke nåede forbi Art Rebels Showroom, som jeg altså havde glædet mig rigtigt meget til! (Undskyld Art Rebels . Jeg håber jeg får lov til at komme lige så snart det er muligt næste gang?)

Nå men jeg ville faktisk bare lige komme med en lille recap omkring hvad jeg sådan havde oplevet i løbet af ugen . Jeg var jo til en masse shows, hvor jeg så en masse fede ting, der gav mig en masse nye indtryk . Blandt de ting jeg så, som jeg syntes fungerede rigtigt godt var wedges, fjer, oversize-kluns og bronzekæder. Noget som jeg ikke syntes fungerede var bla. Maxikjoler . Til Keas show i The Bumble & Bumble Room var der en stor maxikjole i denim, som simpelthen bare lignede at der var en levi’s-forretning der havde brækket sig ud over en model . Til samme show var der også en stormasket strik maxi-kjole, som jeg faktisk syntes der var noget over . Så måske er jeg ved at skifte siden mht. maxi-trenden . Bare ikke heeeeelt endnu . Det like jeg har givet til de bronzekæder der var ved IvanaHELSINKI’s show . Der var nemlig en kjole lavet helt af kæder, som simpelthen var SÅ fantastisk .

Marie & Lotte, Frede, mig og JeanettD frontrow @KEA

Oh, så har det altså bare generelt været så fantastisk at opleve modeugen . Jeg havde bestemt mig for at det ikke skulle gå op i hat og briller, og handle om at skulle blive seatet osv. Og det syntes jeg heller ikke det gjorde . Katrine og jeg var heldige til Kopenhagen Fur’s show og få lov at sidde på anden række, og så havnede jeg på frontrow et par gange hvilket også var ret sjovt at opleve . Ellers så stod jeg bare op som alle andre menige mennesker, og det havde jeg det faktisk rigtigt godt med! Jeg syntes det er vigtigt at fortælle også så jer mennesker der læser med ikke tror at jeg bare kommer dryssende til alle shows og enten forventer at skulle sidde ned, eller sidder ned til alle shows’ene for det har jeg bestemt ikke gjort . Men ja! Alt i alt var det en fantastisk modeuge, og jeg håber da bestemt at jeg kan få lov at være med igen til August!

Oh, as you know, Copenhagen Fashion Week ended saturday with a blast, and i just wanted to come with a short recap of the different things i’ve seen . It’s obvious from what i’ve seen that feathers are gonna be big for A/W and if you ask me, it’s gonna be awesome by SS10 to, ‘cus i will be rocking it! Other then that i really didn’t like the Maxi-dress trend that they’ve been trying to drag thorugh summer, into F/W .. I really don’t wan’t all girls running around looking all Amish . i’d rather get some short dresses, but that’s just me .

Other than that i really liked the whole experience . It was the first time ever for me getting to go to Fashion Week, and i really loved just being there . So to me it wasn’t about getting to sit down or anything else, it was just being there!

4 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek

4 responses to “CFW – Recap

  1. Thumbs up to the maxi dress = amish comment!! Don’t worry, hopefully most will see the downside of the maxi come warmer weather!!

  2. Yay! Endelig en blogger der ikke brokker sig over dårlig seating eller giver CFW fingeren. Det er fedt at du sætter pris på at deltage i CFW!
    God indstilling Mikkel!

  3. Kære Mikkel,
    Selvfølgelig må du komme forbi næste gang:-)
    ArtRebels SHOWHOME var fantastisk og bliver endnu bedre næste gang ;-)

    Og som Frede skriver; Props til din seating indstilling!

    Kh Sara / ArtRebels

  4. Erin: Erin i really hope so .. Or we’ll have to start a war against those awfull dresses .

    Frede: Haha tak Frede . Jeg syntes at CFW er fantastisk ligemeget hvad . Det er a dream come true for mig, så ikke så meget brok der .

    Sara Schelde: Det er jeg altså bare rigtigt glad for! glæder mig utroligt meget til at se hvad i har oppe i ærmet næste gang!

Skriv et svar

