Mere af det der DANSK!

Puha . Jeg har altså været en lille bitte smule klam idag . Jeg har spist slik og chips, og har drukket cola og alt muligt . Det er jo ret ulækkert .. Men samtidigt har jeg også spist lækkert mad . Vi har nemlig spist brunch i morges, lækker engelsk bøf til aften, og en masse frugt i løbet af dagen . Så fantastisk . Dog er det kun mandslingen der har rørt frugten (det er alt for sundt til mig!)

Nå! Jeg har været lidt uinspireret i dag, og derfor ikke vidst hvad jeg skulle skrive . Jeg vil jo heller ikke blogge bare for at gøre det, men jeg kom til at tænke på at jeg jo ikke havde vist jer resten af den lookbook jeg skød for DANSK . Så den får i lige her!

Hi all . Okay so i’m lying in ny bed trying to figure out a way to become Tavi, but that’s really not working out, so i’m just eating candy and watching a movie . I realized that i, because of Fashion Week, never got aroud to show you the lookbook pictures i sneak peeked a couple a days ago . So here you are . One Mikkel coming up!

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Mere af det der DANSK!

  1. Simone

    Hvor er det nogle gode billeder af dig (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Fede billeder Mikkel.. virkelig fede..

  3. Hvor ser det bare godt!!
    Super gode billeder :-D
    http://www.modekolibrien.dk

  4. amazing collection! i really enjoy seeing men dressing stylishly. in fact, they should start shaking the ordinary standards real soon. we need more stylish men!

  5. Uhhhh Mikkel der er jo lidt Robert Pattinson over dig med sideskilning, I like very much ;-)

  6. Stinni

    Øehm, det kan godt være at mit spørgsmål er en anelse upassende, og for privat. Men er du homoseksuel? jeg er lige startet på at læse din blog, og jeg syntes at det er alt for fedt at du er en mand som giver din synsvinkel på modebilledet. Thumbs up til dig!

  7. du ser da godt ud mikkel :-)

  8. Charlotte Fog

    rigtig flot blog du har her.
    jeg ville høre, om du kunne hjælpe mig, mht til en dansk online shop, findes den?

  9. Tak til jer allesammen!

    Brigitte: der går også rygter om at manden er homoseksuel! :P

    Stinni: Jeg er homoseksuel ja, og har en kæreste gennem halvandet år . dog er det ikke noget jeg syntes gør indflydelse på min blog . Jeg holder helst nogle aspekter af mit privatliv seperat fra mit “offentlige” liv :)

    Charlotte Fog: Tusinde tak! Mht. DANSK omline shop, så har de ikke nogen, men hvis du har set noget specielt du bare må have fat i, så kontakt dem via http://www.danskofdenmark.dk

Skriv et svar

