BIBI GHOST A/W10

Sååååååå er modeugen færdig, og jeg må sige, det har da været lidt af et cirkus hva? Men alt i alt syntes jeg det var nogle ok kollektioner der blev vist frem, og jeg kan nikke glad og tilfreds med på at jeg har haft nogle rigtigt gode oplevelser . Først og fremmest havde jeg æren af at være til Bibi Ghost Afterparty med Lotte & MarieYvan og vi havde det simpelthen så hyggeligt . Derefter tog vi til Wood Wood’s afterparty på Den Røde Pimpernel, hvor stemningen var høj! Derinde mødte vi Maria og Lily der også havde bestemt sig for at tage sig nogle øller .

Nå men som nævnt var vi jo til Bibi Ghost A/W10-show, og jeg syntes virkelig t tøjet var fantastisk . Udover det så var der nogle bestemte styles jeg var helt vild med, og det er også dem jeg viser . Dog havde jeg glemt mit kamera, så jeg låber billederne fra Fashion Week Live ..

Bibi Ghost A/W10-collection .

Men nu er det altså igen tid til at jeg skal smutte under dynen igen .. 3 dages fest tager hårdt på en i længden!

oooh now fashion week ended, and thanks god! All that partying i’ve been doing CAN’t be healthy! I totally ended up at the Bibi Ghost afterparty yesterday and i really got to drunkto function from all of the free beer . After Bibi Ghost i hooked up with Yvan & Lotte & Marie and went to the Wood Wood afterparty . We had a good time and got even more beer . Lotte then desided that we had to have a book signing release afterparty at Yvan’s hotelroom, so we wen’t to 7/11 and got some beers, and then headed for the hotel . We hanged around talking and having fun for a while until i decided to go home! It was so much fun!

The pictures aboive is from the Bibi Ghost A/W10-collection which i really loved!

4 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek

4 responses to “BIBI GHOST A/W10

  1. Hi thanx for your comment, I really like your blog :) And Copenhagen was great, too bad I missed Bibis Ghost though! It looks really good! Love the first dress…X

  2. i like these shots!

  3. Sarah

    Hvor dyr er Bibi Ghost?

Skriv et svar

