Outfit fra i går!

Jeps, det er jo meget nemmere at få taget et “dagens” når det er at man har bloggere omkring sig der forstår ens problemer med at billeder & fotografer ikke hænger på træerne . Derfor var det også så dejligt da Marie i går spurgte om hun ikke skulle tage et outfitbillede af mig . Det blev så med mit overtøj på, for jeg er begyndt at prøve noget nyt af som jeg gerne vil have jeres mening på!

Scarf – Annhagen, Coat – H&M, Jeans – Cheap Monday & Boots – Jimmy Choo for H&M

Jeg er nemlig begyndt at bære mit halstørklæde rundt om kroppen engang imellem . Sådan så det lidt er en kappe . Jeg er helt vild med ideen, og der var først efter at jeg så Charles Guislain i en rød kappe at jeg blev inspireret til at gøre det selv .. Hvad syntes i?

Well . It’s not always that easy to get an outfit-photo .. You know photographers don’t grow on trees, and the selftimer and i haven’t really ever made friends .. Therefore i was soooo happy when Marie asked if i wanted her to do a outfitphoto for me . And i wanted to show you this new thing i’ve been trying out . Wearing my scarf(?) as a cape . I personally love the look . I think it creates a sense of layering . What do you think?

11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “Outfit fra i går!

  1. det ser super godt ud Mikkel! :)

  2. Kim

    Hej. Det fungere ret godt. Hvor har du det store halstørklæde?

    Have a nice day, Kim

  3. Emma

    det ser rigtig fedt ud.
    flot outfit

  4. Simone

    Jeg synes at det er fedt – det er da lækkert at have noget og svøbe sig ind i :D
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  5. Som Signe skrev, haps haps :D Det ser super nice ud!

    Christina/WeMakeTheRules.wordpress.com

  6. Hvor er du fin, Mikkel :)

  7. Laura

    Det ser ekstremt fedt ud! :)

  8. Liv

    Du ser bare fabulous ud Mikkel :)

  9. Ser superfedt ud Mikkel!

Skriv et svar

