Kopenhagen Fur A/W10

Et andet show jeg vartil i går var Kopenhagen Furs show, hvor 10 designere gav deres bud på nyskabende pelskreationer til efteråret .. Showet var stort, dramatidk og fyld med alle mulige mennesker, lige fra kendte til vild med dans-stjerne (som Lotte kaldte dem!) til menigmand du og jeg . Katrine og jeg havde taget en venlig ståplads .. Vi blev enige om at når der alligevel ikke var stol til os, så var det da godt at få front row stå pladser, altså på den første række hvor man skulle stå .. Der stod vi dog ikke længe, for en af seaterne kom og spurgte om vi ikke ville have nogle pladser på anden række . Det siger man jo ikke nej til vel? Gør man?

Og som i nok allerede (I kender mig jo efterhånden) kan gætte, så er jeg helt vild med headpiecet på nederste billede er SÅ fantastisk . Jeg tog også en masse andre billeder af nogle ting jeg godt kunne lide, men de blev ikke alle så gode .. Her var ting som bodycon og corsager virkelig i fokus, så hvis du vil følge efteråret med Kopenhagen Fur, så skal du have noget kropsnært tøj på ..

Idag skal jeg forbi nogle af messerne og så til et par shows inden jeg skal gå i et show i aften . Jeg glæder mig helt vildt meget!

These are the pictures from a show called Kopenhagen Fur, held yesterday. This was really a nice show, and i found a lot of inspiration in it . There were both male and female models, and the cothes were both to. I especially like the headpiece in the botoom  picture!

2 kommentarer

Filed under fashion, Fashionweek

2 responses to “Kopenhagen Fur A/W10

  1. I love the hat at the end, looks like a great show!

    Love your blog.

    iliketweet.blogspot

Skriv et svar

