KONKURRENCE: MINIMUM PONCHO

For et par uger tilbage fik jeg en mail fra den kære Mathilde fra ThinkPR, om at hun altså havde en poncho hængende fra Minimum, som hun rigtigt gerne ville af med .. Derfor blev vi enige om at det kunne være meget lækkert at lave en konkurrence med den . Og nu tænker i nok “Åh nej endnu en!”, men jeg kan samtidigt fortælle jer at der kommer til at gå et godt stykke tid inden der rammer en konkurrence på bloggen igen .. Det skal jo ikke gå op i hat og briller det her!

Ponchoen er rigtigt god i det her vejr, da den er rigtigt varm .. Jeg har selv prøvet og slentre lidt rundt med den hjemme i lejligheden, og det føltes altså som at have et dejligt tæppe rundt om sig ..

Minimum Poncho – 1000 kr.

Hvis du vil vinde den her, så skal du som altid, skrive dit navn og din mail i kommentarfeltet nedenunder inden på Fredag D. 10. Februar klokken 22. .. HAPPY POSTING!

Well a little while back, the sweet Mathilde from ThinkPR wrote me a little mail saying that she had a poncho from MINIMUM she would like to get off her hands, and she thought i would be the one to do so .. So now i am giving you the chance of winning it. It is the perfect thing for this weather . Warm, cozy and niiiiice. I love it!

All you have to do to winn this is write a comment with your name and email below this post before Friday the 10. of february, 22pm.

Happy posting!

93 kommentarer

Filed under Konkurrence

93 responses to “KONKURRENCE: MINIMUM PONCHO

  1. Hej Mikkel.
    Nu prøver jeg igen – for det er altså nogle fine ting, du sætter på højkant her!
    Jeg håber virkelig, jeg vinder denne gang.

    Anne-Sofie Holm
    whatusi@hotmail.com

  2. Signe

    Heeej sveske :D
    Nu har du jo snakket om ikk at komme i skole torsdag/fredag, så ville bare lige sige held og lykke med modeshowet imorgen og god ferie! :D

    Signe

  3. Maria Jørgensen

    Maria Voss Sømose Jørgensen
    marijaen@msn.com

  4. Liv

    Mikkel nu må det jo så snart gerne være min tur :)

    Liv Dahl Knudsen
    liv.thisisbeyond@gmail.com

  5. MadeleineHonore

    Hej Mikkel,
    Nu har jeg fulgt din blog i meget lang tid! – og den er bare super dope. De ting du sætter på højkant er for vilde!
    God vinterferie

    Madeleine Honoré
    Madde2770@hotmail.com

  6. Madeleine

    Den er bare så super dejlig den poncho!

    Madeleine Honoré
    Madde2770@hotmail.com

  7. Åååh, jeg elsker Minimum.. kunne være en perfekt fødselsdagsgave til mig selv nu jeg bliver lidt gammel ;0)

    Cathrin

    scat_cm@hotmail.com

  8. Wow niiice – noget af det bedste jeg ved er at svøbe mig ind i et tæppe, men det ser sgu ikke altid godt ud, når man er ude for hjemmets fire vægge, derfor ville denne da være klasse at iføre sig.

  9. Kristina

    Nøøøj, den er godt nok lækker :-) Tak for en god blog!

  10. Hej Mikkel

    Den er da lækker!
    Det er lige det min stil mangler

    xoxo

    Emma Espersen
    Emma_espersen@msn.com

  11. Lotte Christensen

    Den ville være et hit at vinde op til vinterferien :-)

    Lotte Christensen

  12. Marie

    Uuh den er lækker – specielt i dette kolde vejr! :)

    Marie :)

  13. Tine K

    Brddd… det er lige hvad min kolde lejlighed og jeg mangler.
    Håber den lander hos mig. Og istemmer mig koret – skøn blog du har.

    /Tine K
    tine-vine@hotmail.com

  14. Der er da slet ikke for mange konkurrencer :D (synes godt der måtte komme en med forrest&bob undertøjet, så lige reklamen på youtube – http://www.youtube.com/watch?v=BbXslp2z-ao , og damn, den oser jo bare af sex!)

    men i hvert fald, måtte den poncho der godt hænge på mig i overgangstiderne.

    /Amalie
    amalie_ernst@hotmail.com

  15. Marie BM

    Perfekt til vinter vejret.
    Jeg krydser fingre :)

    marie-bm@hotmail.com

  16. Ej den måtte da gerne komme hjem og bo hos mig da ^^

    /Christina
    christina.a.nilsson@hotmail.com

  17. Sara

    Fantastisk farve!!

    Sara Donde / sara_tosse@hotmail.com

  18. ...

    Sofie
    sofidog2@hotmail.com

    Jeg krydser alt! :D

  19. Frederikke W.

    Wow. Jeg har drømt om en poncho som denne i lang tid!
    Frederikke Visby
    frederikkevw@hotmail.com

  20. Frederikke W.

    Wow. jeg har drømt om en poncho som denne i lang tid

    Frederikke Visby
    Frederikkevw@hotmail.com

  21. Frederikke W.

    Sikken fantastisk farve

    Amalie Lauridsen
    Amalielauridsen@gmail.com

  22. Caroline

    Den ville jeg da gerne have fat i!

    Caroline Calov
    ccalov@gmail.com

  23. Åååh hvor er den sød, og ja, perfekt til den vejret! xD

    Lisbeth Vestergård
    liss.9@hotmail.com

  24. Hej Mikkel.
    Det er virkelig en smuk poncho. :)

    Simone Degen
    denstoredansker@hotmail.com

  25. Kristina

    Hov, glemte mail-adressen før ;-)
    Kriller86@hotmail.com

  26. Katrine

    Hej Mikkel, konkurrencer er ellers rare!

    Katrine
    katrine_16@hotmail.com

  27. Ida

    Jeg bliver lidt forvirret og tænker at dato og ugedag ikke passer sammen, men det skal da ikke forhindre mig i at smide mit navn og mail adr. :)

    Ida

    ida_pida8@hotmail.com

  28. Caroline

    Hejsa
    Vil meget gerne vinde :)

  29. Daisy

    Lad denne komme min vej, så kan diskusionerne og hvad termostaten skal stå på i hytten ende. (manden har helt sikkert været pingvin i et tidligere liv)

    samenextyear@hotmail.com

  30. Hold da op! – det er godt nok nogle fine ting, man kan vinde! Ingen onde ord herfra, hvis(når) der kommer endnu en konkurrence;o)

    //Amali Bram
    jegmigogstiletterne@gmail.com

  31. Cille

    hvor er den fin – og masser af konkurrencer skader bestemt ikke!

    /Cecilie
    cecilie_dam@hotmail.com

  32. Ej hvor er den skøn. Elektrisk blå , man bliver jo helt i forårshumør.
    Marie
    mlisborg@gmail.com

  33. Cecilie Kongstad

    Sindsygt flot farve, som passer til min jakke! :D

  34. Ditte

    Lækker konkurrence!! Håber på at jeg endelig vinder ;)

    Ditte Maria
    Ditte.jj@gmail.com

  35. Hej Mikkel,
    Jeg synes nu det er dejligt med alle de konkurrencer og jeg krydser fingre for at det endelig blive mig der vinder! :)

    Tille // tillehjort@gmail.com

  36. Tina Caritas

    Hej Mikkel..

    Virkelig fed præmie :)
    Håber jeg vinder…

    caritas_@hotmail.com
    kh Tina

  37. Hannah

    Uuh fantastisk med alle de konkurrencer :D

    Hannah Kim
    hannah@thefords.net

  38. Dejligt med konkurrencer :)

    Marlene

    malsendk@gmail.com

  39. Lise Karlshøj

    Jeg vil også gerne lige give et skulderklap for de mange konkurrencer :)
    Lise

  40. Laura

    Hej!
    Jeg er en ret ny læser, men er allerede blevet totalt vild med din blog.
    Den er super fed, og lækre ting i konkurrencerne!

    Laura Mange
    lauramange@hotmail.com

  41. MiaMai

    Hvis jeg vinder den, så kan det være min fødselsdags gave Mikkel :-) Har nemlig fødselsdag i morgen..

  42. Freja Cæcilie Petri Bondgaard

    Den ser dejlig ud.

    Freja Bondgaard
    Frejapetri@hotmail.com

  43. mitlivsomblondine

    Stephanie Buch Aagaard Lauridsen

    Stuffi_4@hotmail.com
    Please, let me win

    http://mitlivsomblondine.wordpress.com/

  44. Christine

    Wow den er lækker!
    Krydser…
    /Christine
    christine_slh@hotmail.com

  45. Anne-Sofie

    årh hvor ser den dejlig varm ud!

    anne-sofie kraglund
    asofiehk@gmail.com

  46. Har ikke noget imod alle de her konkurrencer :) + Hvor ser den dejlig ud.

    Navnet er: Silje
    Mailen er: siljekaeldso@hotmail.com

  47. Natasha

    Hvor er den fin! Elsker farven..
    Jeg håber, at den kan blive min.

    Fed blog! :)

    Natasha@guman.dk

  48. Camilla

    wauw den er lækker! har nu ikke noget imod konkurrencer, hehe..

    Camilla H. Kristensen, millah@live.dk

  49. Miss Maren

    UUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuh! Nice ;o)

    Kram!

  50. nana pankalla

    håber virkelig a vinde
    den er super fed .

    nana pankalla
    nanapankalla@hotmail.com

  51. Anita

    Elsker farven!
    :)

    Anita Christiansen
    anita_girlie@hotmail.com

  52. Emilie

    Årrrh, ville donere min venstre fod for den poncho!!!!

    Emilie Andersson,

    smukke_emilie@hotmail.com

  53. Ellen Andersen

    Som fast læser af din blog og gammel veninde håber jeg at denne skønhed ender med at varme mine former ;)

    Keep it up! Det kører jo for dig! :D

    – Ellen Andersen

  54. Signe

    Hvor er den elskværdig! Ville stå så fantastisk til mine overknee læder støvler og bik bok leggings!

    Signe Nielsen
    signekatrinenielsen@hotmail.com

    btw, skal hilse fra Elvir!

  55. Anna K.

    Anna Aagaard
    anna.aagaard@hotmail.com

    Jeg krydser fingre

  56. I have been scouring online for the perfect poncho lately, but no such luck–until now! This one is adorable!

    Erin Wright
    canadieren@gmail.com

  57. Trine J

    Den ser dejlig varm ud og skøn farve!

    Trine Jakobsen

    jakobsen88@hotmail.com

  58. Thesbabe

    Jeg regner med, at det er fredag d. 12. februar konkurrencen slutter ;)
    Du har en fed blog – keep up the good work :D
    Mvh Majbritt Thesbjerg.
    majbrittthesbjerg@hotmail.com

  59. Nøj, hvor er den poncho lækker!

    Simone
    sequin.of.silk@gmail.com

  60. Frederikke

    wow, det er en fed farve!

    Frederikke Sørensen
    frederikke_s@hotmail.com

  61. Mathilde

    Ihh hvor er den fin :)
    Hilsen
    Mathilde
    Missengustav@hotmail.com

  62. Nu håber jeg det er fredag d. 12. så kan jeg nemlig også være med :D

    Echos

    Echos@live.dk

  63. Nina

    Den er da bare smuk med smuk på!!!!!!!!

  64. Cecilie Thuesen

    Cecilie
    ceciliethuesen@gmail.com

    – Krydser fingre!

  65. Nuj hvor fin, håber den kan passe på min vinter-fede (Vinter burde nok nærmere være helårs, men benægtelse længe leve) krop!’

    Nynne Dose
    nynned@gmail.com

  66. Diana F

    Diana Francesca Barhaghi
    diana.gb@hotmail.com

    – fantastisk blog btw!!

  67. Navn

    DU ER HOMOSEKSUEL PERVERS STODDER, MIKKEL!

Skriv et svar

