NY WEEKDAY ÅBNER!

Uha uha uha .. Ja normalt er jeg jo ikke typen der render med sladder, men jeg har altså hørt nogle rygter jeg må sige videre .. Nu har jeg hørt det fra flere forskellige, og jeg bliver derfor nødt til at sige det videre. Jeg mener, hvis det jeg hører det flere steder fra så må det da for søren være sandt ikke? Nå men sagen er den at der skulle åbne en ny Weekday-forretning i Indiska’s gamle lokaler på Amagertorv . Det vil sige i forretningen på adressen Amagertorv 33 . Personligt syntes jeg da at det er vildt fedt for så kan man vælte ind i Weekday lige efter man har været i H&M! NICE!

Men husk nu . Indtil videre er det bare rygter jeg har hørt fra pålidelige kilder, så hvis der nu sker nogle ændringer i planen skal jeg nok prøve at holde jer opdateret!

OG FORRESTEN SÅ VIRKER BLOGLOVIN’ IGEN, SÅ ADD AWAY!

Basically i just heard rumors about a new Weekday store opening in Copenhagen on Strøget .. I looook so much forward!

AND BTW, MY BLOGLOVIN WORKS AGAIN SO ADD AWAY!

5 kommentarer

Filed under Celebrate

5 responses to “NY WEEKDAY ÅBNER!

  1. Det ville da være konge :D !

  2. Nana

    Det er sandt! Jeg så det idag da jeg gik forbi :) Til STOOOR glæde :D

  3. Åh, det ville være skønt! Den nuværende butik er totalt ubarnevogns-venlig (og mødre har altså også brug for (smart) tøj!)

  4. Jeg så det også, da jeg gik forbi i går. Hele facaden er en stor Weekday poster. : )

    – Tanja Katrine

  5. Martin AC

    Der var tomt i søndags da jeg gik forbi.
    Jeg synes ellers det er hyggeligt nok, at den nuværende ligger gemt lidt væk… :o)

Skriv et svar

