Anne Sofie Back for Topshop

Jeg har tidligere skrevet om nogle nye desginer-samarbejder med Topshop, bla. Ashish, og nu har en af mine andre favoritter ramt webshoppen, nemlig Anne Sofie Back .. Hendes kollektion for Topshop består af toppe og kjoler indtil videre, med en masse huller og dekonstruerede effekter blandet med perler. Jeg syntes personligt at effekten det giver er super ved og meget Balmain-ish .

Beaded Top – £60, Beaded Vest – £55 & Beaded Dress – £75

Og som i, der læser med fast, nok allerede har gættet så er det her jo noget der virkelig er guf for mig . Jeg er helt pjattet med hele baduljen og skal virkelig hive hårdt i mig selv for ikke at komme til at købe det bare for at kigge på det! Ih jeg elsker det .. GO BUY!

I recently blogged about the Ashish for Topshop-collection and earlier i have blogged about other designer collaborations Topshop did . One of the ones i really expected and loved was Anne Sofie Back, and i must say . It hasn’t disappointed me. The deconstructed loveliness of the collection is so Balmain-ish it almost hurts, and i really have to almost kill myself so won’t buy any of it . Just to look at it! Hurry in and get some of the nice stuff!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Anne Sofie Back for Topshop

  1. Simone

    Uh, uh (lille udbrud :b) hvor er den øverste bare for lækker – den måtte da gerne have en plads i mit skab (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. De er sindssygt flotte – desværre er både kjolen og blusen allerede udsolgt i min størrelse – dammit!

Skriv et svar

