Trashion?

Mmmhm, igår snakkede jeglidt om at sweats i mine øjne var gået fra trashion til fashion, og her til morgen faldt jeg over disse tasker (yet again!) og tænkte at her kunne man da næsten kun nøvne ordet Trashion, og ikke en gang for lidt . Trashion, Trashion, Trashion! Taskerne er selvfølgelig disse (fede?) tasker fra Louis Vuitton, som den kære Mr. Jacobs sendte ned af runwayen for ikke så lang tid siden!

LV Garbage Bag – ca. 10500 kr.

Og denne her kan jeg altså ikke finde ud af . På den ene side syntes det er ret fedt at Marc JAcobs vil involvere noget street style, en på den anden side syntes jeg bare det er alt alt for meget! Hvem ville lufte en skaldepose ned af gaden? Også selvom det er Louis Vuitton? Well, ikke mig når den har et 10000 kr prisskilt!

Well yesterday i talked about my sweats going from Trashion to Fashion, and surfing around this morning i came across (yet again!) this bag from Louis Vuitton, which Marc Jacobs happily sent down the runway on some of his microphone-models this very season! But i can’t figure this one out, because on one hand i really like the streetstyle idea which is all behind this very bag, but on the other hand, which street-fashionista would ever carry around a trashbag? Even if it’s Louis Vuitton? Not me, and not at all hen it has a $2000 pricetag!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Trashion?

  1. jeg må altså indrømme at jeg synes de er ret så grimme – jeg ville aldrig rende rundt med noget der lignede en skraldepose ;)

  2. Liv

    Lige en tand for meget trash. :/

  3. Skulle gerne smide den over skulderen, hvis Marc Jacobs gav mig én gratis, men ville aldrig selv bruge penge på én. Synes idéen er vildt sjov, men kønne er de ikke ligefrem- men hey, hvis man vil skille sig markant ud, så det i hvert fald vejen frem :0)

    Cathrin
    / http://www.huncatmusik.wordpress.com

  4. Må altså indrømme at jeg synes de er fede de tasker. Jeg ville nok aldrig gå med dem, da jeg ikke kan se hvad de skulle passe til (og jeg ikke har 10.000kr?), men kan klart se charmen i dem :b

  5. Simone

    Jeg ved godt at det er fashion (or NOT?), men jeg synes altså virkelig ikke at det er kønt – som du skriver Mikkel, så hvem ville lufte en skraldepose på gaden? I hvert fald ikke mig! (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  6. I love the concept as well
    they look fun
    but I guess one will probably only get them if you have a lot to spend, and you already have loads of the other bags?

    are they leather or plastic? cause if they are are plastic, then 2000$ really is A LOT!

Skriv et svar

