YSL Accessories

Jeg sidder her begravet i pommes, burgere og cola, og jeg kan simpelthen ikke få nok . Det er bare lidt farligt ikke . Nå men jeg ser (som alle andre) MGP . Og jeg kan altså bedst lide den sang der hedder In A Moment Like This .. Den minder mig nemlig lidt om en ABBA-sang syntes jeg! Og den gik videre lige nu imens jeg skrev det! WUHUUU!

Nå men nu nå vi snakker om minder så kom jeg lige til at tænke på et lækkert accesorie jeg så til I AM DIOR-shootet .. Det var nemlig en af de lækre stylister der vimsede rundt med en lækker YSL halskæde, som jeg senere har fundet ud af kostede kassen . Det var måske stylist man skulle blive?

Icon Opium Pendant – $495 & Icon Y Pendant – $495

Det er simpelthen accesorie-guf så det batter det her . Altså hvordan kan de være bekendt at lave nogle SÅ fede halskæder der koster så mange penge? Det syntes jeg BARE ikke er okay, nej jeg gør ej . YSL, jeg skal komme efter jer skal jeg!

Nu vil jeg altså smutte tilbage til det der Melodi Grand Prix . Og som Nicklas tweetede lige før: “Søs fenger har acne atacoma wedges på! Det er det eneste stilfulde tøj der er med i MGP!” (Ja jeg syntes altså bare det var sjovt!)

I am watching tv and eating junk .. It’s okay to do once in a while . While killing my self with french fries i just got to think about an accesorie one of the stylist’s at a the I AM Dior-shoot wore . It was this brass YSL pendant, and i just loved it . I then found out it costs more then earn in a month so there goes those dreams .. BOOH!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “YSL Accessories

  1. Simone

    Du har helt ret – den minder om en Abba sang (:
    – Men tillykke med at din favorit vandt (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  2. Nu har jeg eventuelt bare LIDT lyst til en burge,*Suk*. Men jeg har dog Cola. : (

  3. Simone: Tak tak .. Det var gode vibes sendt fra sengen der gjorde det! Jeg er sikker!

    Tanja Katrine: I det mindste havde du colaen! :D

Skriv et svar

