Paris Paris Paris!

Ih, nu kan jeg ikke holde det inde mere! Jeg bliver simpelthen nødt til at dele det med jer! I fødselsdagsgave fik jeg nemlig en lille rejse til Paris i August af min kæreste, og jeg er simpelthen så glad for den gave .. For det første fordi det er den mest romantiske by i verden, og fordi jeg skal derned med mandslingen . Vi var jo i Rom sammen i August sidste år, og det var den skønneste rejse en af oplevelserne bla. stod på en af de vildeste oplevelser i mit liv . Vi sad nemlig til langt ud på natten og spillede kørt og drak cola på den spanske trappe, og i løbet af aftenen var der en live opera-koncert som samlede hundredevis a mennesker ved den spanske trappe .. Jeg har aldrig noglesinde før oplevet noget så intenst, og det var den helt rigtige person jeg fik lov at opleve det med ..

Elena Ghisellini Trolley – ca. 7500 kr

Men nu tænker jeg nemlig at Paris også er en af de store modehovedstæder i verdenen, og der kan man jo ikke bare komme slæbende med en gammel slasket kuffert, så måske man skulle ud og invistere i noget nyt? Måske den her lækre trolley, som jeg er blevet helt forelsket i? Måske måske måske!

Oooooooookay! I can’t hold it back anymore! As one of my presents for my birthday i got a trip to Paris, and i look sooooo much forward . This will be the second time i’m going travelling with my Boyfriend, and the last time was when we went to Rome last August . It was one of the best trips i’ve ever had, and i definetely loved every second of it!

But now i am thinking, that Paris is one of the fashion capitals in the world and you can’t go there with a ragety old suitcase, so myabe i should go and invest in something a little more parisienne? Like this hot stuff of a trolley . It has me all gaaaaah with love!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Paris Paris Paris!

  1. IH – hvor er du uendeligt heldig! En af mine drømme er at komme til Paris. Du har da den sødeste kæreste. Håber I får en fantastisk tur.

    http://sippli.blogspot.com/

  2. Ej hvor er du dog heldig! Paris er en fantastisk by, er sikker på den er endnu mere fantastisk når man er der med sin kæreste! :D

    Christina/Wemaketherules.wordpress.com

  3. Simone

    Hvor lyder det lækkert – hvor ville jeg også gerne til Paris (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  4. Mandslingen

    Hvor er du dejlig, jeg glæder mig så meget til at rejse med dig igen! :)

    Kys fra mig

  5. I am so in love with that city!!!
    Great bag <3

  6. Lisa: Skal jeg pakke dig i kufferten? :)

    wemaketherules: Jeg glæder mig utroligt meget . Jeg har den mest fantastiske kæreste!

    Simone: Det kan jeg godt forstå – glæder mig utroligt meget!

    Mandslingen: Glæder mig også til at rejse med dig skat <3

    Mila: I am to!

Skriv et svar

