What to wear tonight?

UUUHA! Jeg skal til vild skolefest i aften . Det betyder at min dag er stresset, presset og ekstrem god! Det hele bliver så reddet af nogle aflyste moduler som falder sådan at jeg har fri om en halv time . Det er alligevel meget rart! For så kan jeg jo nå at lave noget produktivt i dag! Planen er nemlig sådan at jeg skal nå at træne, hente post, spise mad, og så til Dragør til party i provinsen, inden vi rammer skolen og danser danser .. Efter skolefesten skal jeg hooke up med Mathias og så skal vi videre i byen og party party noget mere!

MEN! Jeg ved ikke hvad jeg skal tage på . Altså . Det er svært for mig . MEn jeg over vejer denne her tee! Hvad syntes i om den?

White Shredded DIY Tee

Det er en ny shredded tee jeg har arbejdet på, og som jeg ikke er færdig med helt endnu . Planen er nemlig at jeg skal shredde den på hele ryggen også, for jeg har en plan om at overtale min veninde til at tage den på til I AM festen som kjole ..

Udover det, så er jeg begyndt at tage imod bestillinger af shreddede tees! Så hvis du vil eje en af dem, så skriv en mail til mig, og så finder vi ud af pris, størrelse osv.

I have a busy day today and tnoight i am going to a school party . AND IT’S GONNA BE WIIIIIIILD! I just really don’t know what to wear, and this is what i am considering . What do you thin about this outfit?

11 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

11 responses to “What to wear tonight?

  1. I say do it! den er da super cool, og lækkert at den er hvis og ikke sort ;)

  2. I’d totally wear that to a school party haha, maybe with black jeans though. Have fun!

  3. Først, tak for fed og interessant blog :)

    Jeg synes det er en super fed tee, men efter min mening er den lidt lang. Når man allerede kan se så meget hud, synes jeg det ville være fedt hvis længden var knap så “kjole agtig”. Men hey, smag og behag, og du ser sgu fierce ud alligevel ;)

  4. Gitte

    Tag den på! Det kan slet ikke tages op til diskussion :b
    Når min konto igen viser sorte tal, er jeg også meget interesseret i at købe dit shreddede mesterværk. Det bliver nok ikke foreløbig, men kontakter dig helt sikkert når det er!
    Kan ikke sige det nok- den er genial :D

  5. stinsoglullu

    Ihh, den er fed! /Stina

  6. Hej Mikkel. Vi er helt vilde med din stil og din store viden om stil og mode. Det er det vi har brug for i modebranchen.

    MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.
    Mikkel?
    jeg ved bare ikke om V hals tshirts og masker fra tiger er så fashionable som du måske tror..
    og helt ærligt…. FRIS OG COMPANY?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!
    får du überhaupt nogle modeljobs???
    Mvh. Karl Wintour

  7. Maria

    Goddav du! ;-)

    Du må gerne kontakte mig, helst i morgen/ i dag om nogle timer, når alle er på den rigtige side af alkometeret.

    – Maria

  8. Hvis din veninde ikke vil have den på, så tropper jeg gerne op i den:)

    //Malene-Liv

  9. Camilla: Jeg elsker hvide tees . it’s my fit!

    Vanessa: I had! Thanks :)

    Line: Min ide er at klippe den til når den er helt færdig, men som sagt skal jeg lige have overtalt en veninde til at have den på først, netop som en kjole!

    Gitte: Du skriver bare og så finder vi ud af det! :)

    stinsoglullu: Tak :)

    Simone: Tak! :)

    Karl Wintour: Tak for de søde ting du skrev og tak for risen også . Masken syntes jeg er meget sjov, og ville derfor prøve den af . Wasn’t popular i guess, dog vil jeg sætte på plads at jeg ikke ejer en v-neck tee og heller aldrig kommer til det :) men som sagt, tak for the help!

    Hvis du er den jeg tror du er, så elsker jeg din stil, any way you’ll give some fashion advise? :)

    Maria: Done, done!

    Malene-Liv: Det skal du være velkommen til!

  10. marc

    Hi Mikkel,

    how do you get that shredded effect? I don’t want to destroy 5 or more t-shirts in teh process:-)

Skriv et svar

