Leggings for ALLE pengene!

En af de bedste, og mest forudsete, trends efter mit hoved er nok de lækre leggings i forskellige prints, eller med forskellige teksture, der virkeligt gør at de popper. Længe har vi bare set leggings i enten sort, grå eller hvide (puuuha), men det bliver mere og mere lækkert at gå i leggings med ekstra detaljer. Hvis man surfer rundt finder man hurtigt en masse leggings med fede detaljer, og priserne variere faktisk lige så meget som udseendet .. Jeg har her samlet mine tre yndlings lige nu, fra forskellige prisklasser!

Whyred Lora Mix – 1200 kr., Givenchy Optical Print – 3598 kr & My Favourites Sneake – 209 kr.

Whyred leggings’ne er jeg virkelig vilde med fordi de bare skriger disko, og hvis der er noget jeg har et svagt punkit for så er det den der lidt club kiddy-feel som jeg syntes de emmer af! Samtidigt så er Givenchy’s design allerede en klassiker der virkelig bringer mig i gruppen af hungrende fashionista! Sneake-leggings’ne har jeg faktisk derhjemme, de har et fedt udseende og har den sejeste tekstur i forhold til at de kom koster 200 kr. Jeg har dog ikke brugt dem, men de kom med i en goodie-bag så det siger man jo ikke nej til!

It’s been all about leggings for quite some time now, and i really love the trend. And who could now that there could be so many different kinds of leggings out there? I mean, some of them have really reinvented the wheel here. The ones from Whyred are simply just perfect, and i love that club-kid feeling they leave behind! The Givenchy’s are simply just fab, and i am now one the fsahionistas out there who just LOVE Givenchy .. You know that collection was one of their best one’s ever if you ask me! The las ones i actually have at home, and they only cost a fraction of what the others cost. I’ve never worn them but i got them in a goodie-bag so you can’t so no to that!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Leggings for ALLE pengene!

  1. Hej! :)

    Er først lige stødt på din blog. jeg fatter ikke, jeg ikke har set den før??? Den er super fed, bliv ved med det gode arbejde :)

    Og btw – leggings er niceness!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  2. Marie Rosenbeck

    hey mikkel, bliver dine fødselsdags konkurrencer snart afgjort? spændingen er ikke til at holde ud ;)

Skriv et svar

