Alcatar Scarf

Da jeg for noget tid tilbage, da jeg var til frokost med Kia, Merete, Katrine og den søde Tina fra Dixie, viste hun en masse ting frem . En af de ting jeg rigtigt godt kunne lide var det her halstørklæde .. Det er et lækkert trekantet halstørklæde med nitte- og ruskindseffekt, som man næsten ikke kan mærke at det ikke er.

Alcatar Scarf – 199 ,-

Og nu er det jo nu at jeg sidder her og ryster lidt i bukserne, for det har ramt alle Message-buttikker nu, og jeg er lidt bange for at jeg måske kommer til at samle det op . På et eller andet tidspunkt!

A while back i where at a lunch with some other bloggers, and the nice Tina from the brand called Dixie . I fell in love with this scarf and it has hit stores now . I really like it ‘cause it has a nice stud- & suedeeffect that you can’t feel isn’t studs and suede. And it cost almost nothing . Ughhh i have toooo buuuuy it!!!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

