Topshop Jackets ..

Det er simpelthen bare å dejligt at sove længe . Og det måtte jeg idag . Egentligt havde jeg lidt satset på snefri, men det blev der ikke noget af, så jeg nøjes med at sove love . Hvilket er dejligt! .. Faktisk har jeg været vågen i et stykke tid nu, for at shoppe lidt rundt til jer, og jeg fandt nogle jakker på Topshop .. Grunden hertil er at jeg selv altid har været glad for at have en lille jakke på som accessorie til en hvis tee . Jeg har bla. min røde jakke, eller mig sølvfarvede jakke, der begger pifter en hvid tee perfekt op . Dog ville jeg gerne have en af disse!

ASHISH Stud Jacket – 150 £, Bound Seam Jacket – 50 £ & Multi Button Biker Jacket – 85 £

Den øverste og nederste er hos mig de sikre vindere hvor jeg på den i midten er lidt iffy . Men jeg tror lidt at jeg bestemte mig for at den var fed . Derfor tog jeg den med .

Nu vil jeg smutte i tøjet og ordne hår og sådan . Vejret er jo KILLER! Pruuuuuh . Det er koldt ..

I’ve always been accessorizing my white tees with different colloured jackets . Often black, silver or red, and i really like the effect it gives . I found these nice jackets on Topshop, and i really like to top one and the bottom one . The one in the middle i was a little iffy about but i think i decided to like it . Mhmm . I would really like for these to make their way to my home! SOON!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News

2 responses to “Topshop Jackets ..

  1. Jeg kom lige tilfældigt forbi et billede for I AM DIORs event, hvor ser du godt ud Mikkel! Rigtig godt billede.

  2. Simone

    Wauw den nederste jakke er flot! (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

Skriv et svar

