UGENS GUF!

Jaaah, lige nu sidder jeg og bliver klippet i Holte! (Ja jeg ved godt at Holte er lidt outta my comfort zone, men det var der frisøren var!) .. Jeg skal nemlig sidde hårmodel i dag og i morgen . Det kan men jo altid bruge en gratis klipning ..

Nu håber jeg så bare ikke at hende her frisøren har hørt samme sang som jeg har hørt for nyligt, for så kommer jeg da hjem med tyggegummi-lyserødt hår, hvor det her tyggegummi-pop er da nærmest til at skamme sig over! Men whatever! Jeg syntes den her sandg er vildt god og jeg ville da lige dele den med jer!

Sangen hedder selvfølgelig Blah Blah Blah med Ke$ha .. I knoooooooooow! I må ikke dømme mig vel? please?

Haha, i am gonna get a haircut today! But i really hope that the hairdresser has been listening to this song a lot, like i have, ‘cause then i’m gonna get my hair dyed pink or something like that . But i really like this song . I now .. I’m a thirteen-year-old american teenagegirl .. And SO WHAT? The song is Blah Blah Blah with Ke$ha btw ..

3 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

3 responses to “UGENS GUF!

  1. caroiineb

    Det er sguda uhyggeligt som du ALTID poster den sang, som jeg har hørt allermest den forgående uge – sig mig Mikkel, deler vi Itunes? :b

  2. Simone

    earoiine – jeg er helt enig med dig… Mikkel, ligger altid de sange ud som jeg hører rigtig meget (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  3. Hey you girls!
    Det er da bare fordi vi er skide fantastiske alle tre? :D

Skriv et svar

