My Favourites News!

Idag har været en lidt sløv dag hos mig .. Jeg har nemlig gået og frygtet snestormen hele dagen .. Hvorfor? Fordi jeg altså ikke ligefrem er den største fan af sne . Egentligt så vil jeg bare gerne have lidt sommer snart .. Altså som i morgen .. Men nææh nej du! Peter Tanev skal jo selvfølgelig ødelægge både dagen idag og i morgen (for det er hans skyld at det sner! Ja det er!) ..

Nå men i mine sommer-længsler forvildede jeg mig lige spontant forbi Friis & Co’s shoowroom, hvor jeg fik en rigtigt lang hyggesnak med den kære Mia . Hun fortalte mig lidt om hvad der var sket til deres bloggerarrangement i Norge og hvad der sådan var i vente . Samtidigt fik jeg lov til at se den nye Friis & Co-kollektion (igen!) og den nye My Favourites-kollektion hvilket begge er rigtigt gode! Her vil jeg vise jer nogle af mine Favourites i kollektionen!

Lace Bootie – 1199,-, Grain Shoe – 1249,-, Killer Shoe 899,- & Rubble Boot – 999,-

Som i nok kan se så er My Favourites-kollektionen ret rå, og jeg er personligt helt vild med de to øverste . Den første er simpelthen bare så perfekt . Need i say more? Og den anden er jo noget kroko-agtig som ikke overraskende også går lige i trussen på mig .. Så vidt jeg ved skulle de her styles senest lande i forretningerne i April, og det er jo perfekt timing til sommeren! Mmhm . Jeg vil drømme om disse de næste par dage .

Priser vil jeg vende tilbage med!

Well . There’s a blizzard going on in Copenhagen right now, and i am absolutely HATING it! .. I hate snow . I really do . I would much rather have som summer and warmness then coldness and winter .. But hey! There’s nothing to warm you up like a little visit to Friis & Co’s showroom to see some nice pieces of there new collection, and the My Favourites collection . These shoes are my favourites from the My Favourites-collection and i’ll be dreaming about it for the next two weeks . Gaaaaah, SHOE-GASM!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “My Favourites News!

  1. Jeg er vildest med den første – tarveligt af dig at lægge billeder ud af så überfede sko!

    http://sippli.blogspot.com/

  2. Lolle

    Vis os nogle lækre budget venlige herresko:)

  3. Ej hvor er de fede! Jeg må helt klart have fingre i Grain Shoe og Rubber boot! Sko kan man jo ikke få for mange af! ;D

    Christina/WeMakeTheRules.wordpress.com

  4. sikker nogle lækkerier! det første par sko går altså bare lige i hjertet på mig – godt der er et stykke tid til april ;)

  5. Lisa: Jaaa jeg ved det godt, men jeg kunne simpelthen ikke lade være!

    Lolle: Hey! Jeg vil se hvad jeg kan gøre!

    wemaketherules: Uha, du må da også godt vise det frem når det er! We looooove to see them on!

    Camilla: Haha ja! Så kan du nå at spare lidt op .

  6. Cecilie

    Hej :)
    Det kan godt være at det her er et utroligt dumt spørgsmål, men hvor og hvornår kan jeg få fat i de dér Rubble Boots?
    Mange tak.

Skriv et svar

