The PS1!

Godmorgen allesammen . Jeg er helt smadret, men sidder alligevel herovre i skolen, vel og mærket uden nogle chance for at koncentrere mig . Jeg surfede lidt rundt i dag og fladt over den lækre PS1-taske fra Proenza Schouler, som hvis du spørger mig er en af de lækre! Nu har jeg to tidligere blogget om Slash-tasken og Alexa-tasken, som begge efter min mening er IT-tasker, men PS1’en hører altså med i den kategori . Så enten skal man smide en masse dej (haha, klammeste udtryk ever!) efter en af disse tre, eller håbe på at der er nogle der finder noget seriøs inspiration i en af disse .

The Proenza Schouler PS1-bag

Og nu ser i måske snart et mønster? Jeg er nemlig helt solgt i reptiler lige for tiden, både krokodille og slangeskind, så enten skal jeg få en RIGTIGT god bankkonto eller også må mandslingen lige se at få en millionløn, for jeg craver virkeligt! Uha det gør ondt, men jeg må sige! Slange- og krokodilleskind er nok en af de trends jeg virkelig godt kan lide!

– Nu vil jeg sætte mig i et hjørne og tude .. Over at jeg ikke har nogle fremtidsudsigter med en slange i skabet . Øv!

I surfed a little around and instantly fell inlove with the PS1-bag from Proenza Schouler .. Recently i talked a little about my prior obssesions with both the BOYY Slash Bag & The Aexa Bag but this just hit the club of instant IT-bags in my head . I really think this is to die for, and obviously there’s a little pattern going on with the snakeskin! This is to one of the bigges trends right now, and i am sooo sad that there’s no snake in my closet in the near future ..

I think i’m going to sit in the corner and cry a little now . Bye bye snakeskin!


3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “The PS1!

  1. Hehe, kan ikke lade være med at grine, Mikkel, selv om det jo egentlig er synd for dig, at du ingen fremtidsudsigter har med en slange i skabet :) Håber, det løser sig – måske vinder mandslingen i lotto??

  2. Helene Vang

    Er det nu jeg skal fortælle vi har snefri i Sønderborg? ;)
    Fedt at du viser nogle tasker. Gerne mere af det! Jeg synes altid det er svært at finde tasker..

Skriv et svar

